Roseberry schreef:
I know, het is niet mijn beste opname hahaha maar alsnog. =3
Tip: Zet je geluid iets harder, mocht je mijn stem niet goed kunnen horen door de muziek. In de volgende ronde zal ik er sowieso voor zorgen dat ik beter verstaanbaar ben.
I know, het is niet mijn beste opname hahaha maar alsnog. =3
Tip: Zet je geluid iets harder, mocht je mijn stem niet goed kunnen horen door de muziek. In de volgende ronde zal ik er sowieso voor zorgen dat ik beter verstaanbaar ben.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
