Riraito schreef: Ik vind dat 'ik/wij gaan beginnen met bloggen' zulke stomme blogs (ja ik heb het zelf ook een keer gedaan en daar heb ik spijt van), want like, je kan het wel zeggen, maar gewoon blogs gaan plaatsen is toch het beste 'bewijs' dat je gaat bloggen
Account verwijderd
schreef:
Riraito schreef: Ik vind dat 'ik/wij gaan beginnen met bloggen' zulke stomme blogs (ja ik heb het zelf ook een keer gedaan en daar heb ik spijt van), want like, je kan het wel zeggen, maar gewoon blogs gaan plaatsen is toch het beste 'bewijs' dat je gaat bloggen