Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
De vakantie is geboekt! Deze gaat in op 27-0
SoldToADemon
Internationale ster



De vakantie is geboekt!

Deze gaat in op 27-06-2014 01:04


Om de reis te annuleren, klik hier.
(Kosten: 100 popdollar. Boekingskosten worden niet geretourneerd)
SoldToADemon
Internationale ster



(a)
SoldToADemon
Internationale ster



Tot wanneer?

Tot zondagavond (denk ik?). Moet dit weekend echt even gaan leren en vp zit me af te leiden xd
SoldToADemon
Internationale ster



VERLAAT ME NOU NIET D:

We hebben whap en skype nog hun♥
SoldToADemon
Internationale ster



nu kan je me geen gelukkige verjaardag meer wensen :c

Op welke dag ben je jarig? 
SoldToADemon
Internationale ster



@Juud: Zaterdag :c

Noh sad
Ik zal het via via proberen te regelen, oke?♥
Anoniem
Wereldberoemd



Why do you leave us on my birthday? ;c
SoldToADemon
Internationale ster



@Juud: Het was maar een grapje eig maar hihi oke n-n

No no no, verjaardagen zijn geen grapjes en je wordt 13, wat de datum is waarop ik verjaar en dat is een speciaal iets♥
SoldToADemon
Internationale ster



Why do you leave us on my birthday? ;c

Waarom is iedereen plotseling jarig? sad
Anoniem
Wereldberoemd



Why do you leave us on my birthday? ;c

Waarom is iedereen plotseling jarig? sad

Omdat het juni is!!! ;D
Account verwijderd




No D:

Te lang zonder jou♥

Ach ja, je proefwerken toch?
Succes dan!
SoldToADemon
Internationale ster



Why do you leave us on my birthday? ;c

Waarom is iedereen plotseling jarig? sad

Omdat het juni is!!! ;D

Damn u June sad
SoldToADemon
Internationale ster



@Juud: hihihiih n__n

bigkiss
SoldToADemon
Internationale ster



No D:

Te lang zonder jou♥

Ach ja, je proefwerken toch?
Succes dan!

Maandag ben ik er even en ik denk dat ik van dinsdag tot vrijdag ook de vakantiemodus maar aanzet haha, might be better. And thanks hun♥
Account verwijderd




No D:

Te lang zonder jou♥

Ach ja, je proefwerken toch?
Succes dan!

Maandag ben ik er even en ik denk dat ik van dinsdag tot vrijdag ook de vakantiemodus maar aanzet haha, might be better. And thanks hun♥

Ja, denk ik ook. Je moet echter wel goede punten hebben. ^-^

Ga je missen.
SoldToADemon
Internationale ster



No D:

Te lang zonder jou♥

Ach ja, je proefwerken toch?
Succes dan!

Maandag ben ik er even en ik denk dat ik van dinsdag tot vrijdag ook de vakantiemodus maar aanzet haha, might be better. And thanks hun♥

Ja, denk ik ook. Je moet echter wel goede punten hebben. ^-^

Ga je missen.

Jep, sigh haha. Ik jou ook hun♥
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste