Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Nieuwe blog online - Tahereh Mafi
SoldToADemon
Internationale ster



Lookiiit

http://virtualpopstar.com/home/profile?user=SoldToADemon&show=blog&id=18779
Daddy
Internationale ster



Mag ik u vragen met alle beleefdheid, om mijn moeder niet zo te noemen?
SoldToADemon
Internationale ster



Mag ik u vragen met alle beleefdheid, om mijn moeder niet zo te noemn?

Dat mag u vragen, maar ik vind het lastig uw vraagstelling in verband met deze context te plaatsen en vraag u dan hierbij ook vriendelijk om uzelf nader te verklaren. 
Account verwijderd




Hh
Placebo
Wereldberoemd



ne
SoldToADemon
Internationale ster



ne

Ly2
Daddy
Internationale ster



Mag ik u vragen met alle beleefdheid, om mijn moeder niet zo te noemn?

Dat mag u vragen, maar ik vind het lastig uw vraagstelling in verband met deze context te plaatsen en vraag u dan hierbij ook vriendelijk om uzelf nader te verklaren. 

Waarom noemt u mijn moeder Tahereh Mafi
SoldToADemon
Internationale ster



Mag ik u vragen met alle beleefdheid, om mijn moeder niet zo te noemn?

Dat mag u vragen, maar ik vind het lastig uw vraagstelling in verband met deze context te plaatsen en vraag u dan hierbij ook vriendelijk om uzelf nader te verklaren. 

Waarom noemt u mijn moeder Tahereh Mafi

Die benaming heb ik nooit aan uw moeder gegeven, gezien het feit dat ik nimmer een woord met haar gerept heb over deze kwestie. 
Daddy
Internationale ster



Dat mag u vragen, maar ik vind het lastig uw vraagstelling in verband met deze context te plaatsen en vraag u dan hierbij ook vriendelijk om uzelf nader te verklaren. 

Waarom noemt u mijn moeder Tahereh Mafi

Die benaming heb ik nooit aan uw moeder gegeven, gezien het feit dat ik nimmer een woord met haar gerept heb over deze kwestie. 

Oké, dan zal er vast een miscommunicatie geweest zijn. :)
SoldToADemon
Internationale ster



Waarom noemt u mijn moeder Tahereh Mafi

Die benaming heb ik nooit aan uw moeder gegeven, gezien het feit dat ik nimmer een woord met haar gerept heb over deze kwestie. 

Oké, dan zal er vast een miscommunicatie geweest zijn. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Dat is een plausibele verklaring. 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld