LatriceRoyale schreef: Mag ik u vragen met alle beleefdheid, om mijn moeder niet zo te noemn?
Dat mag u vragen, maar ik vind het lastig uw vraagstelling in verband met deze context te plaatsen en vraag u dan hierbij ook vriendelijk om uzelf nader te verklaren.
LatriceRoyale schreef: Mag ik u vragen met alle beleefdheid, om mijn moeder niet zo te noemn?
Dat mag u vragen, maar ik vind het lastig uw vraagstelling in verband met deze context te plaatsen en vraag u dan hierbij ook vriendelijk om uzelf nader te verklaren.
LatriceRoyale schreef: Mag ik u vragen met alle beleefdheid, om mijn moeder niet zo te noemn?
Dat mag u vragen, maar ik vind het lastig uw vraagstelling in verband met deze context te plaatsen en vraag u dan hierbij ook vriendelijk om uzelf nader te verklaren.
Waarom noemt u mijn moeder Tahereh Mafi
Die benaming heb ik nooit aan uw moeder gegeven, gezien het feit dat ik nimmer een woord met haar gerept heb over deze kwestie.
SoldToADemon schreef: Dat mag u vragen, maar ik vind het lastig uw vraagstelling in verband met deze context te plaatsen en vraag u dan hierbij ook vriendelijk om uzelf nader te verklaren.
Waarom noemt u mijn moeder Tahereh Mafi
Die benaming heb ik nooit aan uw moeder gegeven, gezien het feit dat ik nimmer een woord met haar gerept heb over deze kwestie.
Oké, dan zal er vast een miscommunicatie geweest zijn.