Jenka9 schreef: Heeft Vural zijn naam veranderd? Of heeft hij acc verwijderd?
Hoelang ben jij inactief geweest? Hij is gewoon weer terug op een ander account.
Ahum... 3 weken voor mijn examens niet, daarna vakantiemodus voor examens en dan een week verhuizen dus totaal anderhalve maand ongeveer ahahaha en omg ik ben effin veel 'fans' kwijt!! ): Maarja eigen schuld xD
Jenka9 schreef: Heeft Vural zijn naam veranderd? Of heeft hij acc verwijderd?
Hoelang ben jij inactief geweest? Hij is gewoon weer terug op een ander account.
Ahum... 3 weken voor mijn examens niet, daarna vakantiemodus voor examens en dan een week verhuizen dus totaal anderhalve maand ongeveer ahahaha en omg ik ben effin veel 'fans' kwijt!! ): Maarja eigen schuld xD
Jenka9 schreef: Heeft Vural zijn naam veranderd? Of heeft hij acc verwijderd?
Hoelang ben jij inactief geweest? Hij is gewoon weer terug op een ander account.
Ahum... 3 weken voor mijn examens niet, daarna vakantiemodus voor examens en dan een week verhuizen dus totaal anderhalve maand ongeveer ahahaha en omg ik ben effin veel 'fans' kwijt!! ): Maarja eigen schuld xD
Elsa schreef: Hoelang ben jij inactief geweest? Hij is gewoon weer terug op een ander account.
Ahum... 3 weken voor mijn examens niet, daarna vakantiemodus voor examens en dan een week verhuizen dus totaal anderhalve maand ongeveer ahahaha en omg ik ben effin veel 'fans' kwijt!! ): Maarja eigen schuld xD
Dan had je het alsnog kunnen weten.
Echt? Ik ben echt weinig on geweest meestal alleen voor r.v.f. en mails.
Jenka9 schreef: Ahum... 3 weken voor mijn examens niet, daarna vakantiemodus voor examens en dan een week verhuizen dus totaal anderhalve maand ongeveer ahahaha en omg ik ben effin veel 'fans' kwijt!! ): Maarja eigen schuld xD
Dan had je het alsnog kunnen weten.
Echt? Ik ben echt weinig on geweest meestal alleen soms voor r.v.f. en mails.
Als je het forum niet leest kan je het niet weten.
Elsa schreef: Hoelang ben jij inactief geweest? Hij is gewoon weer terug op een ander account.
Ahum... 3 weken voor mijn examens niet, daarna vakantiemodus voor examens en dan een week verhuizen dus totaal anderhalve maand ongeveer ahahaha en omg ik ben effin veel 'fans' kwijt!! ): Maarja eigen schuld xD
Dan had je het alsnog kunnen weten.
Uh nee, hij heeft z'n naam ongeveer 1,5 week geleden veranderd, dus ze had het niet kunnen weten ;-;