SoldToADemon schreef:
Dit is mijn inzending btw xd Don't fear too much hahaha
Ogen half gesloten, de pijn verheven
Het einde is nabij, maar je vecht ertegen
Het is niet de dood die je vreest, slechts de pijn die achter blijft
De rouwende mensen, niet langer jouw gezang dat de stilte verdrijft
Weet echter, dat je die zorgen los mag laten
Want ook ik blijf achter, en ik zal over die mensen waken
Ik zal voor ze vechten, daar waar jij dat niet meer zal kunnen
En ik zal voor je winnen, aangezien de winst iets is wat niemand jou kan misgunnen
Ga nu, en draag je zorgen niet langer met je mee
Want onthoud, Rue, jij bent de ware Mockingjay.