Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Mijn THG-competitie inzending staat in mijn
Anoniem
Wereldberoemd



blog, mocht je die willen zien. :d
Anoniem
Straatmuzikant



Jaaaa fuck bro, hij is echt awesome!
Anoniem
Wereldberoemd



Jaaaa fuck bro, hij is echt awesome!

Hahaha thanks! Ik hoop dat het goed genoeg is. =3
Ik weet namelijk dat jij, Judith, Mara, Elle en de andere deelnemers ook goed kunnen schrijven.
Anoniem
Straatmuzikant



Jaaaa fuck bro, hij is echt awesome!

Hahaha thanks! Ik hoop dat het goed genoeg is. =3
Ik weet namelijk dat jij, Judith, Mara, Elle en de andere deelnemers ook goed kunnen schrijven.

.. Ik was het helemaal vergeten en heb snel in n halfuur wat geschreven en het vervolgens om 23.59 verstuurd. Nee, mij hoef je niet te vrezen x)
Anoniem
Wereldberoemd



Hij is awesome, maar ik ben en blijf voor Tinn ;-;
SoldToADemon
Internationale ster



Hij is awesome, maar ik ben en blijf voor Tinn ;-;

Ik ook van jou!! :c
Anoniem
Wereldberoemd



Hij is awesome, maar ik ben en blijf voor Tinn ;-;

Ik ook van jou!! :c

Ja maar hallo jij vond het goed dat ik Tinn ging sponsoren en ik ben sponsor for life!!!
Anoniem
Straatmuzikant



Jaaaa fuck bro, hij is echt awesome!

Hahaha thanks! Ik hoop dat het goed genoeg is. =3
Ik weet namelijk dat jij, Judith, Mara, Elle en de andere deelnemers ook goed kunnen schrijven.

.. Ik was het helemaal vergeten en heb snel in n halfuur wat geschreven en het vervolgens om 23.59 verstuurd. Nee, mij hoef je niet te vrezen x)

Thanks though!
SoldToADemon
Internationale ster



Hij is awesome, maar ik ben en blijf voor Tinn ;-;

Ik ook van jou!! :c

Ja maar hallo jij vond het goed dat ik Tinn ging sponsoren en ik ben sponsor for life!!!

Tsss
SoldToADemon
Internationale ster



Dit is mijn inzending btw xd Don't fear too much hahaha

Ogen half gesloten, de pijn verheven

Het einde is nabij, maar je vecht ertegen

Het is niet de dood die je vreest, slechts de pijn die achter blijft

De rouwende mensen,  niet langer jouw gezang dat de stilte verdrijft

 

Weet echter, dat je die zorgen los mag laten

Want ook ik blijf achter, en ik zal over die mensen waken

Ik zal voor ze vechten, daar waar jij dat niet meer zal kunnen

En ik zal voor je winnen,  aangezien de winst iets is wat niemand jou kan misgunnen

 

Ga nu, en draag je zorgen niet langer met je mee

Want onthoud, Rue, jij bent de ware Mockingjay.

Anoniem
Wereldberoemd



Dit is mijn inzending btw xd Don't fear too much hahaha

Ogen half gesloten, de pijn verheven

Het einde is nabij, maar je vecht ertegen

Het is niet de dood die je vreest, slechts de pijn die achter blijft

De rouwende mensen,  niet langer jouw gezang dat de stilte verdrijft

 

Weet echter, dat je die zorgen los mag laten

Want ook ik blijf achter, en ik zal over die mensen waken

Ik zal voor ze vechten, daar waar jij dat niet meer zal kunnen

En ik zal voor je winnen,  aangezien de winst iets is wat niemand jou kan misgunnen

 

Ga nu, en draag je zorgen niet langer met je mee

Want onthoud, Rue, jij bent de ware Mockingjay.


I still love it. Jij moet gwn doorgaan. District 5 rules! :d
Account verwijderd




Dit is mijn inzending btw xd Don't fear too much hahaha

Ogen half gesloten, de pijn verheven

Het einde is nabij, maar je vecht ertegen

Het is niet de dood die je vreest, slechts de pijn die achter blijft

De rouwende mensen,  niet langer jouw gezang dat de stilte verdrijft

 

Weet echter, dat je die zorgen los mag laten

Want ook ik blijf achter, en ik zal over die mensen waken

Ik zal voor ze vechten, daar waar jij dat niet meer zal kunnen

En ik zal voor je winnen,  aangezien de winst iets is wat niemand jou kan misgunnen

 

Ga nu, en draag je zorgen niet langer met je mee

Want onthoud, Rue, jij bent de ware Mockingjay.


Hij is echt super!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld