Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Ik heb me ingeschreven voor
Anoniem
Wereldberoemd



die expeditie hoor haha, fingers crossed n__n
Account verwijderd




Ik weet niet of ik er aan meedoe. Volgens mij moest je daar de hele vakantie voor online zijn?
SoldToADemon
Internationale ster



Succes!
Anoniem
Wereldberoemd



Ik weet niet of ik er aan meedoe. Volgens mij moest je daar de hele vakantie voor online zijn?

Ja je moest iedere week een opdracht doen volgens mij, maar dat weet ik niet zeker tho
Ralsei
Internationale ster



Jammer voor de mensen die niet de hele vakantie online kunnen zijn.
Anoniem
Wereldberoemd



Jammer voor de mensen die niet de hele vakantie online kunnen zijn.

Eh ja je kan het ook zien als een extraatje voor de mensen die niet op vakantie kunnen x)
Account verwijderd




Ik weet niet of ik er aan meedoe. Volgens mij moest je daar de hele vakantie voor online zijn?

Ja je moest iedere week een opdracht doen volgens mij, maar dat weet ik niet zeker tho

Ik doe graag mee, maar ik kan echter niet de gehele vakantie online zijn.
Account verwijderd




Jammer voor de mensen die niet de hele vakantie online kunnen zijn.

Eh ja je kan het ook zien als een extraatje voor de mensen die niet op vakantie kunnen x)

Dat is inderdaad waar.
Ralsei
Internationale ster



Jammer voor de mensen die niet de hele vakantie online kunnen zijn.

Eh ja je kan het ook zien als een extraatje voor de mensen die niet op vakantie kunnen x)

Soms heb je geen vakantie in de vakantie. Ik kan ook niet op vakantie.
Anoniem
Wereldberoemd



Ik weet niet of ik er aan meedoe. Volgens mij moest je daar de hele vakantie voor online zijn?

Ja je moest iedere week een opdracht doen volgens mij, maar dat weet ik niet zeker tho

Ik doe graag mee, maar ik kan echter niet de gehele vakantie online zijn.

Jammer D:
Ralsei
Internationale ster



Ik weet niet of ik er aan meedoe. Volgens mij moest je daar de hele vakantie voor online zijn?

Ja je moest iedere week een opdracht doen volgens mij, maar dat weet ik niet zeker tho

Ik doe graag mee, maar ik kan echter niet de gehele vakantie online zijn.

Ik ook niet.
Anoniem
Wereldberoemd



Jammer voor de mensen die niet de hele vakantie online kunnen zijn.

Eh ja je kan het ook zien als een extraatje voor de mensen die niet op vakantie kunnen x)

Soms heb je geen vakantie in de vakantie. Ik kan ook niet op vakantie.

Nou das lullig dan, ik doe wel mee.
Account verwijderd




Ja je moest iedere week een opdracht doen volgens mij, maar dat weet ik niet zeker tho

Ik doe graag mee, maar ik kan echter niet de gehele vakantie online zijn.

Jammer D:

Tja. :/
Ralsei
Internationale ster



Eh ja je kan het ook zien als een extraatje voor de mensen die niet op vakantie kunnen x)

Soms heb je geen vakantie in de vakantie. Ik kan ook niet op vakantie.

Nou das lullig dan, ik doe wel mee.

:mad :s
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld