Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Wauw
Gray
Wereldberoemd



Nu ik een CT'er ben, heb ik echt het gevoel dat meer mensen me mogen en dat ze veel liever gaan doen enzo ;o
Gray
Wereldberoemd



Lol, waarom? 

Geen idee xd, dat idee heb ik en ik zie het ook xd
Toothless
Wereldberoemd



Haha waarom dat? :p Je mag trouwens wel nog wat aan je taalvaardigheid doen vind ik. ;)
SoldToADemon
Internationale ster



Je hebt je badge nog niet eens, dus ik snap niet hoe je dat nu al kan bepalen? xd
Gray
Wereldberoemd



Haha waarom dat? <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> Je mag trouwens wel nog wat aan je taalvaardigheid doen vind ik. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Ja, daar ben ik nog mee bezig en zo :)
Gray
Wereldberoemd



Je hebt je badge nog niet eens, dus ik snap niet hoe je dat nu al kan bepalen? xd

Nee, weet ik. Maar iemand die me (volgens mij) niet echt leuk vond, reageert nu opeens heel erg lief
Anoniem
Wereldberoemd



Toen ik mod werd, kreeg ik alleen maar gezeik.
Toothless
Wereldberoemd



Haha waarom dat? <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'> Je mag trouwens wel nog wat aan je taalvaardigheid doen vind ik. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Ja, daar ben ik nog mee bezig en zo <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Okay, dan heb ik voor mijn beurt gesproken, sorry. ;)
Gray
Wereldberoemd



Haha waarom dat? <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'> Je mag trouwens wel nog wat aan je taalvaardigheid doen vind ik. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'>

Ja, daar ben ik nog mee bezig en zo <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Okay, dan heb ik voor mijn beurt gesproken, sorry. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Geeft niet, tips zijn altijd welkom hoor, haha.
Account verwijderd




Toen ik mod werd, kreeg ik alleen maar gezeik.

ah jaa, dat was echt fackedup lullig, iedereen zeiken over de nieuwe mods enzo
SoldToADemon
Internationale ster



Je hebt je badge nog niet eens, dus ik snap niet hoe je dat nu al kan bepalen? xd

Nee, weet ik. Maar iemand die me (volgens mij) niet echt leuk vond, reageert nu opeens heel erg lief

Lijkt me sterk toeval, aangezien het hier qua likkers nogal meevalt (ik heb er nooit iets van gemerkt in ieder geval) en mocht dat al het geval zijn, dan zal dat pas op gang komen wanneer je werkelijk je badge hebt en niet al bij voorbaat
Gray
Wereldberoemd



Toen ik mod werd, kreeg ik alleen maar gezeik.

ah jaa, dat was echt fackedup lullig, iedereen zeiken over de nieuwe mods enzo

Dit, terwijl sommige het echt verdiende (vond ik)
Gray
Wereldberoemd



Je hebt je badge nog niet eens, dus ik snap niet hoe je dat nu al kan bepalen? xd

Nee, weet ik. Maar iemand die me (volgens mij) niet echt leuk vond, reageert nu opeens heel erg lief

Lijkt me sterk toeval, aangezien het hier qua likkers nogal meevalt (ik heb er nooit iets van gemerkt in ieder geval) en mocht dat al het geval zijn, dan zal dat pas op gang komen wanneer je werkelijk je badge hebt en niet al bij voorbaat

Oké c:
Account verwijderd




Toen ik mod werd, kreeg ik alleen maar gezeik.

ah jaa, dat was echt fackedup lullig, iedereen zeiken over de nieuwe mods enzo

Dit, terwijl sommige het echt verdiende (vond ik)

volgensmij waren er veel mensen die dachten dat ze beter waren enzo
Account verwijderd




Je hebt de badge nog niet eens?
Gray
Wereldberoemd



ah jaa, dat was echt fackedup lullig, iedereen zeiken over de nieuwe mods enzo

Dit, terwijl sommige het echt verdiende (vond ik)

volgensmij waren er veel mensen die dachten dat ze beter waren enzo

Tja. Als iemand 'opeens' en functie heeft, moeten de mensen hier daar toch nog wel even aan wennen.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste