Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Zien jullie mij als SMT'er?
Account verwijderd




Ja of nee + waarom
SoldToADemon
Internationale ster



No idea, ik ken je niet echt, maar als je het zelf graag wilt, moet je je in principe niets aantrekken van de mening van anderen :3
Sophrosyne
Straatmuzikant



No idea, ik ken je niet echt, maar als je het zelf graag wilt, moet je je in principe niets aantrekken van de mening van anderen :3

Anoniem
Wereldberoemd



Heb je al een keer eerder meegedaan? (dit maakt niet uit hoor maar ik ben benieuwd)
Account verwijderd




Heb je al een keer eerder meegedaan? (dit maakt niet uit hoor maar ik ben benieuwd)

Jup alle verkiezingen (als ik het goed heb)
Account verwijderd




No idea, ik ken je niet echt, maar als je het zelf graag wilt, moet je je in principe niets aantrekken van de mening van anderen :3

Jupp^^
Anoniem
Wereldberoemd



Heb je al een keer eerder meegedaan? (dit maakt niet uit hoor maar ik ben benieuwd)

Jup alle verkiezingen (als ik het goed heb)

Mag ik een sollicitatie zien? :3
Account verwijderd




Heb je al een keer eerder meegedaan? (dit maakt niet uit hoor maar ik ben benieuwd)

Jup alle verkiezingen (als ik het goed heb)

Mag ik een sollicitatie zien? :3

Is goed, ik mail hem je!
Anoniem
Wereldberoemd



Jup alle verkiezingen (als ik het goed heb)

Mag ik een sollicitatie zien? :3

Is goed, ik mail hem je!

Prima :3
SoldToADemon
Internationale ster



No idea, ik ken je niet echt, maar als je het zelf graag wilt, moet je je in principe niets aantrekken van de mening van anderen :3

Jupp^^

(:
Anoniem
Internationale ster



No idea, ik ken je niet echt, maar als je het zelf graag wilt, moet je je in principe niets aantrekken van de mening van anderen :3

Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld