Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
kan je ook mensen melden
Philophobia
Straatmuzikant



nee dit is totaal het geval niet, zij zegt dat je een kind van 10 niet mag afbekken maar vervolgens gaat zij tegen iemand zeggen dat zij het in haar botte hersenen gaat slaan dat zij het geweten niet heeft, en vervolgens ook nog zegt dat je de haat verdient, en constant door blijft gaan met beledigen en naar beneden halen.

Zie, ik wist wel dat dit over Elke ging. 

Btw, en ik citeer even, ze zei "Dat jij nog het lef hebt om te reageren, je zou je diep moeten schamen en ik weet dat je misschien niet het geweten hebt dat je zou moeten hebben omdat je je niet realiseert dat je anderen kapot kan maken met woorden, maar je gaat het beter een keer geloven of ik stamp het wel in die botte hersenen van je..
Plak ook even een context erbij, aangezien Elke nu als de 'slechterik' overkomt die onmenselijk gedrag vertoont tegen de mede-vp'ers, enkel omdat ze haar mening niet al te subtiel weet te verwoorden xd

maar je gaat het beter een keer geloven of ik stamp het wel in die botte hersenen van je.. = een bedreiging, dit mag je zelfs melden bij de politie.
Anoniem
Straatmuzikant



Jongens geen paniek we hebben al genoeg meldingen gehad het word dus geregeld. =3=

Hebben jullie eindelijk eens weer wat te doen op deze mooie, heerlijke en rustige zaterdagavond. ;3;
SoldToADemon
Internationale ster



Zie, ik wist wel dat dit over Elke ging. 

Btw, en ik citeer even, ze zei "Dat jij nog het lef hebt om te reageren, je zou je diep moeten schamen en ik weet dat je misschien niet het geweten hebt dat je zou moeten hebben omdat je je niet realiseert dat je anderen kapot kan maken met woorden, maar je gaat het beter een keer geloven of ik stamp het wel in die botte hersenen van je..
Plak ook even een context erbij, aangezien Elke nu als de 'slechterik' overkomt die onmenselijk gedrag vertoont tegen de mede-vp'ers, enkel omdat ze haar mening niet al te subtiel weet te verwoorden xd

maar je gaat het beter een keer geloven of ik stamp het wel in die botte hersenen van je.. = een bedreiging, dit mag je zelfs melden bij de politie.

En cyberpesten niet wil je zeggen... 
SoldToADemon
Internationale ster



Jongens geen paniek we hebben al genoeg meldingen gehad het word dus geregeld. =3=

Komkommertijd is voorbij, bij de AH hebben ze ze zelfs niet meer in vershoudfolie zitten kwam ik vandaag achter... 
Philophobia
Straatmuzikant



Btw, en ik citeer even, ze zei "Dat jij nog het lef hebt om te reageren, je zou je diep moeten schamen en ik weet dat je misschien niet het geweten hebt dat je zou moeten hebben omdat je je niet realiseert dat je anderen kapot kan maken met woorden, maar je gaat het beter een keer geloven of ik stamp het wel in die botte hersenen van je..
Plak ook even een context erbij, aangezien Elke nu als de 'slechterik' overkomt die onmenselijk gedrag vertoont tegen de mede-vp'ers, enkel omdat ze haar mening niet al te subtiel weet te verwoorden xd

maar je gaat het beter een keer geloven of ik stamp het wel in die botte hersenen van je.. = een bedreiging, dit mag je zelfs melden bij de politie.

En cyberpesten niet wil je zeggen... 

oh jawel hoor, maar dan kan ik  d'r nogsteeds melden, want dat deed zij ook naar melisandre en mij toe.

en overigens heb ik totaal niks gezegt op dat ene topic wat dat meisje naar beneden haalde dus ik ben daar niet de schuldige van. ;)
SoldToADemon
Internationale ster



maar je gaat het beter een keer geloven of ik stamp het wel in die botte hersenen van je.. = een bedreiging, dit mag je zelfs melden bij de politie.

En cyberpesten niet wil je zeggen... 

oh jawel hoor, maar dan kan ik  d'r nogsteeds melden, want dat deed zij ook naar melisandre en mij toe.

en overigens heb ik totaal niks gezegt op dat ene topic wat dat meisje naar beneden haalde dus ik ben daar niet de schuldige van. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Die reactie van Elke was dan ook niet naar jou gericht, haha. Maar ik houd je niet tegen als je haar wilt melden, we zien wel wat eruit komt. 
Anoniem
Straatmuzikant



Jongens geen paniek we hebben al genoeg meldingen gehad het word dus geregeld. =3=

Hebben jullie eindelijk eens weer wat te doen op deze mooie, heerlijke en rustige zaterdagavond. ;3;

Ik kom net uit een vliegtuig gerold, dus ik ben eigenlijk meer toe aan me bed xd

Dan ga je toch slapen, arme Veela toch.
Philophobia
Straatmuzikant



En cyberpesten niet wil je zeggen... 

oh jawel hoor, maar dan kan ik  d'r nogsteeds melden, want dat deed zij ook naar melisandre en mij toe.

en overigens heb ik totaal niks gezegt op dat ene topic wat dat meisje naar beneden haalde dus ik ben daar niet de schuldige van. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Je hebt der al gemeld dus je mag er ondertussen wel over ophouden.

Ik heb nu niet over dat ik d'r ga melden, heb ik inderdaad al gedaan.. Maar ik heb erover dat ik, of iig Melisandre haar kan melden bij de Politie, ik zeg niet dat ze dat gaat doen.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: