Cheiloproclitic schreef:
Dankje, maar alsnog wil ik dat ze weten hoe ik me erbij voel..
SoldToADemon schreef:
Je moet het je jezelf niet al te veel aantrekken Jamie. Het hebben van een functie, zeker moderator, wekt bij sommigen nu eenmaal jaloezie op. Elke fout die je maakt zal worden opgemerkt en in je gezicht worden gesmeten, enkel omdat mensen hebben besloten dat een mod niet iemand is die fouten mag maken omdat hij/zij dan de functie niet waard zou zijn. De grootste onzin en laat ze lekker praten, je doet het geweldig en als zij dat niet zien, zijn zij degene die weg mogen gaan, niet jij.
Je moet het je jezelf niet al te veel aantrekken Jamie. Het hebben van een functie, zeker moderator, wekt bij sommigen nu eenmaal jaloezie op. Elke fout die je maakt zal worden opgemerkt en in je gezicht worden gesmeten, enkel omdat mensen hebben besloten dat een mod niet iemand is die fouten mag maken omdat hij/zij dan de functie niet waard zou zijn. De grootste onzin en laat ze lekker praten, je doet het geweldig en als zij dat niet zien, zijn zij degene die weg mogen gaan, niet jij.
Dankje, maar alsnog wil ik dat ze weten hoe ik me erbij voel..


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16