Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Als ik hier niet gewenst ben,
Cheiloproclitic
Straatmuzikant



Je moet het je jezelf niet al te veel aantrekken Jamie. Het hebben van een functie, zeker moderator, wekt bij sommigen nu eenmaal jaloezie op. Elke fout die je maakt zal worden opgemerkt en in je gezicht worden gesmeten, enkel omdat mensen hebben besloten dat een mod niet iemand is die fouten mag maken omdat hij/zij dan de functie niet waard zou zijn. De grootste onzin en laat ze lekker praten, je doet het geweldig en als zij dat niet zien, zijn zij degene die weg mogen gaan, niet jij. 

Dankje, maar alsnog wil ik dat ze weten hoe ik me erbij voel..
Hypocrates
Karaoke-ster



die mensen hier op vp zijn gewoon stom - nou ja, de meeste

Voor je zoiets zegt, leer ze dan even kennen.

nou nee, ik merk alleen al aan 'oldies' hier dat het niet leuk is. ook vrienden hier vinden het steeds saaier worden en die mensen stom enzo
Carmela
Straatmuzikant



Ach nieuwe mods moeten gewoon wennen en later gaat het vast beter. 

Ik ben veel gewend, maar uitgescholden worden gaat te ver vind ik. Ik zie dit niet bij de andere, alleen maar bij mij. 

Niet de andere nieuwe mods?
Alessa
Popster



Ik snap ook niet waarom ze dat doen, het kan al zéker niet zijn omdat ik te streng ben. Ik heb niet meer dan 3 'straffen' uitgedeeld dus daar ligt het al niet aan. 
Ik kom(Kwam) altijd met een smile inloggen op VP, wat ik nu met schrik doe bang dat ik fouten maak. 

awh iedereen maakt fouten net als ik
Hypocrates
Karaoke-ster



Voor je zoiets zegt, leer ze dan even kennen.

nou nee, ik merk alleen al aan 'oldies' hier dat het niet leuk is. ook vrienden hier vinden het steeds saaier worden en die mensen stom enzo

Het ligt maar net eraan hoe je je opstelt, vind ik dan. Ik mag een heleboel ook wel, weet je. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'> 

ja, sommige mensen mogen veel mensen wel haha maar ik + mensen waar ik mee om ga niet echt meer hier. ik had het even verkeerd gezegd xd
SoldToADemon
Internationale ster



Je moet het je jezelf niet al te veel aantrekken Jamie. Het hebben van een functie, zeker moderator, wekt bij sommigen nu eenmaal jaloezie op. Elke fout die je maakt zal worden opgemerkt en in je gezicht worden gesmeten, enkel omdat mensen hebben besloten dat een mod niet iemand is die fouten mag maken omdat hij/zij dan de functie niet waard zou zijn. De grootste onzin en laat ze lekker praten, je doet het geweldig en als zij dat niet zien, zijn zij degene die weg mogen gaan, niet jij. 

Dankje, maar alsnog wil ik dat ze weten hoe ik me erbij voel..

En het is ook goed dat je het nu even aangeeft
Account verwijderd




Ahw ik had al wel door dat telkens als je maar iets zei er een drama om heen kwam, en ik vond het je redelijk goed opnemen, is wat ik dacht te zien..
Echt super zonde!

Account verwijderd




huh
Cheiloproclitic
Straatmuzikant



huh

?
Toothless
Wereldberoemd



Vreselijk dat dit zo moet, echt. Kom op, ieder mens is gelijk. Mensen moeten beter nadenken voor ze iets zeggen. Ik heb ook meerdere nare opmerkingen al naar mijn hoofd gesmeten gekregen maar heb ze altijd genegeerd omdat ik dacht (en nog steeds denk) dat het daarmee het snelste stopt. Maar uitschelden gaat veel te ver. 
Ik hoop dat mensen nu beseffen wat ze hiermee teweeg brengen!

VP is een gezellige site en staat bekend om de hechte en gezellige community. Laat dit please zo blijven en wees niet zo 'stoer' om dit voor iedereen te verpesten die het wel leuk en gezellig wilt hebben.
Dus KAP hier mee, het slaat nergens op!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: