Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Omg hallo andere mods kom eens het...
Anoniem
Queen of Queens



Ik kan het niet lezen lolled!!!!

Nee niet meer. sad daar baal ik erg van want jij bent actief de rest zie ik amper. sad
Anoniem
Queen of Queens



Je wilt me zeker mod maken? Nou dat gaat mooi niet door hoor!!!!!

Daar ging me idee.  sad

Ja, dat dacht ik wel weer!!!! (Van mij mag je hoor cutiewutieee!!!)

Helaas dar heb ik niks over te zeggen geen 1 mod lianne kiest. XD
Tim
Wereldberoemd



als je sollie doet voor mod en je moet id laten zien kan je dan de dingen die ze niet nodig hebben ff afplakken? :$
Anoniem
Queen of Queens



als je sollie doet voor mod en je moet id laten zien kan je dan de dingen die ze niet nodig hebben ff afplakken? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Hoe bedoel je? Mail me even aub want ik moet even weg.
Tim
Wereldberoemd



als je sollie doet voor mod en je moet id laten zien kan je dan de dingen die ze niet nodig hebben ff afplakken? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

ja prcies anders kan de wereld aan kei veel gegevens van je komen omg hhhhhhh

nee, er is veel identiteits fraude -,-
Anoniem
Queen of Queens



als je sollie doet voor mod en je moet id laten zien kan je dan de dingen die ze niet nodig hebben ff afplakken? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

O zo ja deed ik ook. dacht ik maar ze hebben alleen je foto je naam en geboortedatum echt nodig dacht ik.
Anoniem
Queen of Queens



als je sollie doet voor mod en je moet id laten zien kan je dan de dingen die ze niet nodig hebben ff afplakken? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

O zo ja deed ik ook. dacht ik maar ze hebben alleen je foto je naam en geboortedatum echt nodig dacht ik.

wrm hebben ze je foto nodig

Dan weten ze wie voor hun werkt zeg maar en wat de persoon zegt ook waar is.
Tim
Wereldberoemd



als je sollie doet voor mod en je moet id laten zien kan je dan de dingen die ze niet nodig hebben ff afplakken? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

O zo ja deed ik ook. dacht ik maar ze hebben alleen je foto je naam en geboortedatum echt nodig dacht ik.

wrm hebben ze je foto nodig

als je een vieze oude pedo bent, denk ik dat ze je niet willen hebben als mod XD
Account verwijderd




wat is er dan zo belangrijk voor de mods nou maak je me nieuwsgierig
Anoniem
Queen of Queens



O zo ja deed ik ook. dacht ik maar ze hebben alleen je foto je naam en geboortedatum echt nodig dacht ik.

wrm hebben ze je foto nodig

als je een vieze oude pedo bent, denk ik dat ze je niet willen hebben als mod XD

Dit ja.
SoldToADemon
Internationale ster



Ik zou het hebben gelezen
als het kon
met een beetje geluk krijg je mijn reactie op dat topic met zo'n halfjaar vertraging♥ 
Account verwijderd




O zo ja deed ik ook. dacht ik maar ze hebben alleen je foto je naam en geboortedatum echt nodig dacht ik.

wrm hebben ze je foto nodig

als je een heel lief iemand bent en erg sociaal bent wordt je vast een goede mod xd

Anoniem
Queen of Queens



Ik zou het hebben gelezen
als het kon
met een beetje geluk krijg je mijn reactie op dat topic met zo'n halfjaar vertraging♥ 

HAHAHAHA AHAHHAHAHAAHA
Marissa
Internationale ster



Oke oke, ik hh dit wel, hopelijk luisteren ze dan wel eens naar uwe Cindyheid :tongue:
SoldToADemon
Internationale ster



Ik zou het hebben gelezen
als het kon
met een beetje geluk krijg je mijn reactie op dat topic met zo'n halfjaar vertraging♥ 

HAHAHAHA AHAHHAHAHAAHA

Ik hoop dat je niet mijn geduld hebt geërfd dan though
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste