Thrandy schreef: Hm, enerzijds is het een geweldig idee, anderzijds weet ik niet of je dan nog veel nieuwe leden gaat krijgen omdat mensen niet willen wachten op zoiets en dan is het natuurlijk makkelijker om gewoon op een soortgelijke site een account te maken.
Thrandy schreef: Hm, enerzijds is het een geweldig idee, anderzijds weet ik niet of je dan nog veel nieuwe leden gaat krijgen omdat mensen niet willen wachten op zoiets en dan is het natuurlijk makkelijker om gewoon op een soortgelijke site een account te maken.
Levitating schreef: Zo'n loting heeft niet veel zin.. 'gemene' spelers die de boel willen verzieken kunnen zich dan natuurlijk wel als een ander voor doen en dan het forum verzieken? xd