Girafke schreef:
Doen ze ook hoor, Marja heeft het duidelijk gemeld.
Tim schreef:
Ow, oke dit vind ik dan een goede reden.
Toevoeging: Het zou wel handig zijn als ze hun inactiviteit even melden op het forum
Cindy schreef:
Nee hoor sommige hebben school en gaat dit even voor dat is normaal.
Tim schreef:
ik vind dat er eigenlijk nog 2/3 bij kunnen want sommige (VIND IK) dat ze echt inactief zijn
ik vind dat er eigenlijk nog 2/3 bij kunnen want sommige (VIND IK) dat ze echt inactief zijn
Nee hoor sommige hebben school en gaat dit even voor dat is normaal.

Ow, oke dit vind ik dan een goede reden.
Toevoeging: Het zou wel handig zijn als ze hun inactiviteit even melden op het forum

Doen ze ook hoor, Marja heeft het duidelijk gemeld.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20


