Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Wat zijn er weinig mods
Anoniem
Wereldberoemd



ik vind dat er eigenlijk nog 2/3 bij kunnen want sommige (VIND IK) dat ze echt inactief zijn

Nee hoor sommige hebben school en gaat dit even voor dat is normaal. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Ow, oke dit vind ik dan een goede reden.

Toevoeging: Het zou wel handig zijn als ze hun inactiviteit even melden op het forum <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Doen ze ook hoor, Marja heeft het duidelijk gemeld. :)
Anoniem
Queen of Queens



Moderators
Spelernaam Laatst ingelogd
Rafke    17-05-2014 19:50:03
Cindy      17-05-2014 19:49:56
Mylimasis       17-05-2014 19:48:49
Ilse     17-05-2014 18:16:33
Nuts   17-05-2014 17:50:34
Fame    17-05-2014 15:39:06
Laura    17-05-2014 14:29:36
Marja    17-05-2014 13:15:16
Veela    17-05-2014 11:40:51
Tsubasa     17-05-2014 10:02:13
Kaj2     13-05-2014 19:22:56
Nyu    12-05-2014 20:40:00

11 mods. :) want kaj2 telt niet.
Tim
Wereldberoemd



Nee hoor sommige hebben school en gaat dit even voor dat is normaal. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Ow, oke dit vind ik dan een goede reden.

Toevoeging: Het zou wel handig zijn als ze hun inactiviteit even melden op het forum <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Dit doen zo ook maar alleen aan hun collega's meer is niet nodig.

Ik zou het eigenlijk wel handig vinden als ze dat ook aan de spelers melden :$
Tim
Wereldberoemd



Nee hoor sommige hebben school en gaat dit even voor dat is normaal. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Ow, oke dit vind ik dan een goede reden.

Toevoeging: Het zou wel handig zijn als ze hun inactiviteit even melden op het forum <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Doen ze ook hoor, Marja heeft het duidelijk gemeld. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

I know, but andere niet.
Anoniem
Queen of Queens



Ow, oke dit vind ik dan een goede reden.

Toevoeging: Het zou wel handig zijn als ze hun inactiviteit even melden op het forum <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

Dit doen zo ook maar alleen aan hun collega's meer is niet nodig.

Ik zou het eigenlijk wel handig vinden als ze dat ook aan de spelers melden <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Dat besluiten hun zelf want of ze dit willen, de enige wat ze moeten doen is de mods laten weten. Want de site kan gewoon door draaien om het zo maar even te zeggen.
SoldToADemon
Internationale ster



Valt best mee toch? Er zijn vaak zo'n 300 mensen online en er zijn 11 mods, in verhouding wel normaal ^-^

Al zeg ik geen nee tegen een verkiezing 
Anoniem
Popster



ik vind dat er eigenlijk nog 2/3 bij kunnen want sommige (VIND IK) dat ze echt inactief zijn

Nee hoor sommige hebben school en gaat dit even voor dat is normaal. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Op zaterdag school xD Neeh oke maar ik snap wel wat je bedoeld n_n
Adelyna
Landelijke ster



Marja is in vakantiemodus, dus dat is al een mod minder.

Zij meld haar afwezigheid tenminste...

De enkge mod die in lange tijd nietonline is geweeste en het ons niet heeft verteld, is nyu, de rest is vandaag nog online geweest? Mods hoeven toch niet elk moment te melden wat ze doen?
Anoniem
Queen of Queens



ik vind dat er eigenlijk nog 2/3 bij kunnen want sommige (VIND IK) dat ze echt inactief zijn

Nee hoor sommige hebben school en gaat dit even voor dat is normaal. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Op zaterdag school xD Neeh oke maar ik snap wel wat je bedoeld n_n

En nog een echte leven buiten vp haha maar leren kan en moet ook in het weekend. :p
xAnna
Straatmuzikant



Valt best mee toch? Er zijn vaak zo'n 300 mensen online en er zijn 11 mods, in verhouding wel normaal ^-^

Al zeg ik geen nee tegen een verkiezing 

Haha die laatste zin, zo waar
Tim
Wereldberoemd



Marja is in vakantiemodus, dus dat is al een mod minder.

Zij meld haar afwezigheid tenminste...

De enkge mod die in lange tijd nietonline is geweeste en het ons niet heeft verteld, is nyu, de rest is vandaag nog online geweest? Mods hoeven toch niet elk moment te melden wat ze doen?

nee maar als je bijv een weekje weg ben is het wel handig om het te melden, neem het voorbeeld aan van Marja.
xAnna
Straatmuzikant



Zij meld haar afwezigheid tenminste...

De enkge mod die in lange tijd nietonline is geweeste en het ons niet heeft verteld, is nyu, de rest is vandaag nog online geweest? Mods hoeven toch niet elk moment te melden wat ze doen?

nee maar als je bijv een weekje weg ben is het wel handig om het te melden, neem het voorbeeld aan van Marja.

Hmm dat hoef ik niet echt te weten ofs maar ja.
Anoniem
Popster



Nee hoor sommige hebben school en gaat dit even voor dat is normaal. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Op zaterdag school xD Neeh oke maar ik snap wel wat je bedoeld n_n

En nog een echte leven buiten vp haha maar leren kan en moet ook in het weekend. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Ja klopt ik moet morgen ook leren voor mijn examen wiskunde xd
Adelyna
Landelijke ster



Zij meld haar afwezigheid tenminste...

De enkge mod die in lange tijd nietonline is geweeste en het ons niet heeft verteld, is nyu, de rest is vandaag nog online geweest? Mods hoeven toch niet elk moment te melden wat ze doen?

nee maar als je bijv een weekje weg ben is het wel handig om het te melden, neem het voorbeeld aan van Marja.

Sorry, maar als het thuis slecht gaat ofsow, ga ik dat niet ff vertellen op vp, maar alsnog. Het is 1MOD de rest komt gwn online. Waar maak je een probleem van?
Tim
Wereldberoemd



De enkge mod die in lange tijd nietonline is geweeste en het ons niet heeft verteld, is nyu, de rest is vandaag nog online geweest? Mods hoeven toch niet elk moment te melden wat ze doen?

nee maar als je bijv een weekje weg ben is het wel handig om het te melden, neem het voorbeeld aan van Marja.

Hmm dat hoef ik niet echt te weten ofs maar ja.

Ik zou het persoonlijk wel fijn vinden.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste