Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
All of you in favour of making
SoldToADemon
Internationale ster



ik zei meer

Anoniem
YouTube-ster



Iedereen die wilt dat Judith blogger maakt? Die zin klopt toch niet of ben ik nou zo dom
Anoniem
YouTube-ster



bloggers mogen niets zeggen daarvan eheh <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Nee maar bloggers moeten ook goede mensen voorstellen en dat is duidelijk ook niet gebeurd. x)

Stiekem staat het hele bloggerforum alleen maar vol met topics met Judith in de titel.
SoldToADemon
Internationale ster



bloggers mogen niets zeggen daarvan eheh <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

Nee maar bloggers moeten ook goede mensen voorstellen en dat is duidelijk ook niet gebeurd. x)

Stiekem staat het hele bloggerforum alleen maar vol met topics met Judith in de titel.

Creepers
Anoniem
Wereldberoemd



bloggers mogen niets zeggen daarvan eheh <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

Nee maar bloggers moeten ook goede mensen voorstellen en dat is duidelijk ook niet gebeurd. x)

Stiekem staat het hele bloggerforum alleen maar vol met topics met Judith in de titel.

Als dat al het geval is, wat ik ten zeerste betwijfeln, dan zou er ook wel iets mee gedaan mogen worden, ze is beter dan sommige van de bloggers.
Anoniem
Straatmuzikant



*waves hands in air frantically*
Account verwijderd




bloggers mogen niets zeggen daarvan eheh <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Nee maar bloggers moeten ook goede mensen voorstellen en dat is duidelijk ook niet gebeurd. x)

ja klopt, en dat doen we ook zeker, jij ziet het niet gebeuren allemaal toch? ehehe..
maar wij doen ook niet alles helemaal goed altijd
Anoniem
Wereldberoemd



More
Account verwijderd




Ik zeg ja!! !!  !! 

Nee maar serieus. Ik denk wel dat dat een goede keuze zou zijn. 
Anoniem
Wereldberoemd



:d
Anoniem
Minister of Pop



mee eens

clapclapclapclap
Anoniem
Wereldberoemd



♥♥
SoldToADemon
Internationale ster



Lieve mensjes jullie bigkiss
Anoniem
Wereldberoemd



Lieve mensjes jullie bigkiss

altijd toch
SoldToADemon
Internationale ster



Lieve mensjes jullie bigkiss

altijd toch

...leuke look
(a)
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste