schreef:
die ook hoor meis
Bram schreef:
Waarom heb je het alleen over het YT? SMT en PT doen ook evenveel qua promoten. Niet dat ik er iets tegen heb but
Naya schreef:
dat staat niet in de regels
en als virtual popstar exclusief wordt waarom dan een yt team like
Lianne schreef:
Jeetje kan jij ook positief doen?
Jeetje kan jij ook positief doen?
dat staat niet in de regels
en als virtual popstar exclusief wordt waarom dan een yt team like
Waarom heb je het alleen over het YT? SMT en PT doen ook evenveel qua promoten. Niet dat ik er iets tegen heb but
die ook hoor meis


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18
