Cindy schreef:
Je vergeet een woordje!!! Veel te WEINIG.
SoldToADemon schreef:
En ik ben dankbaar, heel dankbaar zelfs, alleen ik blijf erbij dat het veel te veel is haha
Envy schreef:
Cindy is echt een schat, haha.
En jij trouwens ook Juud dus niet zeuren en wees haar dankbaar!
Cindy is echt een schat, haha.
En jij trouwens ook Juud dus niet zeuren en wees haar dankbaar!
En ik ben dankbaar, heel dankbaar zelfs, alleen ik blijf erbij dat het veel te veel is haha
Je vergeet een woordje!!! Veel te WEINIG.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


21
Zonder dat zij het weet hihi.
♥
♥
Zonder dat zij het weet hihi.