Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Cindy is gek
Anoniem
Queen of Queens



Cindy is echt een schat, haha.
En jij trouwens ook Juud dus niet zeuren en wees haar dankbaar! 

En ik ben dankbaar, heel dankbaar zelfs, alleen ik blijf erbij dat het veel te veel is haha 

Je vergeet een woordje!!! Veel te WEINIG.
ilovedrawing
Straatmuzikant



Dat is zo'n slechte reden :c

Nee hoor, want jij bent geweldig ♥ 


Zou niet weten wat mij geweldiger maakte dan anderen maar oke xd

miss hebben jullie wel een helegoede band
Anoniem
YouTube-ster



Juud, ik zag trouwens dat je acht bff plekjes had en dat zag er niet uit, dus ik heb er een negende voor je bij gekocht okay? 
Anoniem
Queen of Queens



Nee hoor, want jij bent geweldig ♥ 


Zou niet weten wat mij geweldiger maakte dan anderen maar oke xd

miss hebben jullie wel een helegoede band

JAAAAA!:d Zonder dat zij het weet hihi.
SoldToADemon
Internationale ster



Cindy is echt een schat, haha.
En jij trouwens ook Juud dus niet zeuren en wees haar dankbaar! 

En ik ben dankbaar, heel dankbaar zelfs, alleen ik blijf erbij dat het veel te veel is haha 

Je vergeet een woordje!!! Veel te WEINIG.

Komt niet voor in mijn woordenboek, wat is weinig? :o
SoldToADemon
Internationale ster



Juud, ik zag trouwens dat je acht bff plekjes had en dat zag er niet uit, dus ik heb er een negende voor je bij gekocht okay? 

o.0
Anoniem
YouTube-ster



Juud, ik zag trouwens dat je acht bff plekjes had en dat zag er niet uit, dus ik heb er een negende voor je bij gekocht okay? 

o.0

Haha c: 
SoldToADemon
Internationale ster



Juud, ik zag trouwens dat je acht bff plekjes had en dat zag er niet uit, dus ik heb er een negende voor je bij gekocht okay? 

o.0

Haha c: 

You weird person sad
Account verwijderd




Juud, ik zag trouwens dat je acht bff plekjes had en dat zag er niet uit, dus ik heb er een negende voor je bij gekocht okay? 

Haha. Juud krijgt veel.
Anoniem
YouTube-ster



o.0

Haha c: 

You weird person sad

Mwhahahahahahaha ♥ 
SoldToADemon
Internationale ster



Kon ik ook maar iets geven huilen.

don't, please :c

Anoniem
YouTube-ster



Juud, ik zag trouwens dat je acht bff plekjes had en dat zag er niet uit, dus ik heb er een negende voor je bij gekocht okay? 

Haha. Juud krijgt veel.

Oh.. wil jij ook? Dan moet ik even weer wat dingen verkopen hoor, ik ben namelijk weer blut haha
Anoniem
Wereldberoemd



Awhh, how sweet!
SoldToADemon
Internationale ster



Zou niet weten wat mij geweldiger maakte dan anderen maar oke xd

miss hebben jullie wel een helegoede band

JAAAAA!<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'> Zonder dat zij het weet hihi.

SoldToADemon
Internationale ster



Kon ik ook maar iets geven huilen.

don't, please :c


Ik heb toch niks dus lol

Good
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste