Sophrosyne schreef:
lol ik zit toch eigenlijk nooit achter mn mobiel en ben nu mn lader kwijt. :/
xAnna schreef:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ;-;-;-;-;-;
Anouk
ik eis je nummer >:c
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ;-;-;-;-;-;
Anouk
ik eis je nummer >:c
lol ik zit toch eigenlijk nooit achter mn mobiel en ben nu mn lader kwijt. :/


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16

xoxo