Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Anouk MOET stoppen met VP.
Sophrosyne
Straatmuzikant



NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ;-;-;-;-;-;
Anouk
ik eis je nummer >:c

lol ik zit toch eigenlijk nooit achter mn mobiel en ben nu mn lader kwijt. :/
SoldToADemon
Internationale ster



Waarom citeert iedereen Juud, dat is niet origineel. :c

Ik ben origineel :c #trendsetter
xAnna
Straatmuzikant



NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ;-;-;-;-;-;
Anouk
ik eis je nummer >:c

lol ik zit toch eigenlijk nooit achter mn mobiel en ben nu mn lader kwijt. :/

mehhhhhhhhhhhhh
maar ik wil contact houden
wacht ik heb je insta
pfieuw
Sophrosyne
Straatmuzikant



Waarom citeert iedereen Juud, dat is niet origineel. :c

Ik ben origineel :c #trendsetter

Niet als iedereen jou gaat citeren. :c
SoldToADemon
Internationale ster



Waarom citeert iedereen Juud, dat is niet origineel. :c

Ik ben origineel :c #trendsetter

Niet als iedereen jou gaat citeren. :c

sad
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik ben origineel :c #trendsetter

Niet als iedereen jou gaat citeren. :c

sad

Dan lijkt het alsof niemand het boeit en niet 5 seconden de tijd neemt om zelf iets te schrijven maar snel even iemand citeert en zovan ok doei. :/
Adelyna
Landelijke ster



Echt heel erg jammer, ookal ken ik je niet sad hopelijk gaat het snel weer goed !!! ;) xoxo
SoldToADemon
Internationale ster



Niet als iedereen jou gaat citeren. :c

sad

Dan lijkt het alsof niemand het boeit en niet 5 seconden de tijd neemt om zelf iets te schrijven maar snel even iemand citeert en zovan ok doei. :/

Maar ik zei het eerst, dus mij boeit het sowieso♥
Sophrosyne
Straatmuzikant



sad

Dan lijkt het alsof niemand het boeit en niet 5 seconden de tijd neemt om zelf iets te schrijven maar snel even iemand citeert en zovan ok doei. :/

Maar ik zei het eerst, dus mij boeit het sowieso♥

yesh i know ♥
Anoniem
Wereldberoemd



Niet als iedereen jou gaat citeren. :c

sad

Dan lijkt het alsof niemand het boeit en niet 5 seconden de tijd neemt om zelf iets te schrijven maar snel even iemand citeert en zovan ok doei. :/

(Ja maar het is ook niet zo dat je erop reageert als iemand wel zelf iets zegt/typt.)
Sophrosyne
Straatmuzikant



sad

Dan lijkt het alsof niemand het boeit en niet 5 seconden de tijd neemt om zelf iets te schrijven maar snel even iemand citeert en zovan ok doei. :/

(Ja maar het is ook niet zo dat je erop reageert als iemand wel zelf iets zegt/typt.)

Dat mag ook niet, dat valt onder spammen, heb ik al eens een keer gehad.
Sophrosyne
Straatmuzikant



:c
Anoniem
Straatmuzikant



Wat anouk nee dude neeeee geef dan tenminste je nummer anders ga ik jenken ;-;

Anoniem
Queen of Queens



Ik denk het al te weten.
Jammer, want je leek me echt aardig!

Je moet je niet zo veel aantrekken van die mensen serieus jij bent veel beter als die zeikers.
Anoniem
YouTube-ster



wow ik dacht haattopic enzo
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste