Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
De vakantie is geboekt! Deze gaat in op 27-0
Anoniem
Wereldberoemd



Waarom is iedereen plotseling jarig? sad

Omdat het juni is!!! ;D

Damn u June sad

;( Veel succes met leren btw!
SoldToADemon
Internationale ster



Omdat het juni is!!! ;D

Damn u June sad

;( Veel succes met leren btw!

Ty♥
Anoniem
Wereldberoemd



Damn u June sad

;( Veel succes met leren btw!

Ty♥

Yw <3 zonder vp is het veel makkelijker leren moet ik je toegeven. ;P
Account verwijderd




Maandag ben ik er even en ik denk dat ik van dinsdag tot vrijdag ook de vakantiemodus maar aanzet haha, might be better. And thanks hun♥

Ja, denk ik ook. Je moet echter wel goede punten hebben. ^-^

Ga je missen.

Jep, sigh haha. Ik jou ook hun♥

Wel goed doen, hè!
SoldToADemon
Internationale ster



;( Veel succes met leren btw!

Ty♥

Yw <3 zonder vp is het veel makkelijker leren moet ik je toegeven. ;P

Daar ga ik wel van uit ja haha
SoldToADemon
Internationale ster



Ja, denk ik ook. Je moet echter wel goede punten hebben. ^-^

Ga je missen.

Jep, sigh haha. Ik jou ook hun♥

Wel goed doen, hè!

I'll try, ik voel niet bepaald de behoefte om te blijven zitten xd
Account verwijderd




Jep, sigh haha. Ik jou ook hun♥

Wel goed doen, hè!

I'll try, ik voel niet bepaald de behoefte om te blijven zitten xd

Haha, kan ik geloven. Ik heb alvast een A-attest (dat betekend dat ik er door ben, zonder meer).
Account verwijderd




Wel goed doen, hè!

I'll try, ik voel niet bepaald de behoefte om te blijven zitten xd

Haha, kan ik geloven. Ik heb alvast een A-attest (dat betekend dat ik er door ben, zonder meer).

Dus geen vakantie taak etc.
Account verwijderd




I'll try, ik voel niet bepaald de behoefte om te blijven zitten xd

Haha, kan ik geloven. Ik heb alvast een A-attest (dat betekend dat ik er door ben, zonder meer).

Dus geen vakantie taak etc.

Ik bedoel, niet van richting veranderen, uh.
SoldToADemon
Internationale ster



Wel goed doen, hè!

I'll try, ik voel niet bepaald de behoefte om te blijven zitten xd

Haha, kan ik geloven. Ik heb alvast een A-attest (dat betekend dat ik er door ben, zonder meer).

Beteeerrr
Account verwijderd




I'll try, ik voel niet bepaald de behoefte om te blijven zitten xd

Haha, kan ik geloven. Ik heb alvast een A-attest (dat betekend dat ik er door ben, zonder meer).

Beteeerrr

Ik kon ook b of c hebben. Dus is goed. ^-^

Waarom heb ik geen b gvd. D: Dan 'moest' ik stoppen met Latijn. Nu 'kan' ik stoppen met Latijn. Als ik verder ga doen moet ik een vakantie taak maken. Als ik stop niet, maar nu dat ik er toch door ben kan ik dus wel verder doen en moet het waarschijnlijk van mijn moeder. Wat ik niet wil. Ik deed zo mijn best om een b attest te halen (betekend dat je naar een andere richting moet overschakelen). Waarom had ik niet 49 voor Latijn ofzo. Haha.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: