Scofield schreef:
;( Veel succes met leren btw!
SoldToADemon schreef:
Damn u June
SkeeregurI schreef:
Omdat het juni is!!! ;D
SoldToADemon schreef:
Waarom is iedereen plotseling jarig?
Waarom is iedereen plotseling jarig?

Omdat het juni is!!! ;D
Damn u June

;( Veel succes met leren btw!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20