Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
AANKONDIGING S.A.P.!
Toothless
Wereldberoemd



Ik wil ook wel iets van een nachtoutfit ontwerpen <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>
Ik vrees alleen dat ik niet online kan zijn omdat mijn ouders nogal streng qua bedtijden zijn en ik niet met mijn eigen laptop op internet kan.

Ik ben al met iemand anders in onderhandeling hierover, maar als je het gratis wilt doen mag je ook wel iets ontwerpen, dan heb ik keuze. Ik kan alleen helaas niet iedereen betalen.
Toothless
Wereldberoemd



Ik wil wel opblijven, maar het hangt af van welke dag het is, want ik ga binnenkort op vakantie hahah. Ik ben soms nog wel online om 3u maar dan is het hier zo saai dat ik gewoon afsluit xd

Ik ga tegen die tijd een poll aanmaken over welke week jou het beste uitkomt. De week met de meeste stemmen, daarin wordt de nachtparty georganiseerd, mits ik dan zelf ook kan. ;)
Anoniem
YouTube-ster



Ik wil wel opblijven, maar het hangt af van welke dag het is, want ik ga binnenkort op vakantie hahah. Ik ben soms nog wel online om 3u maar dan is het hier zo saai dat ik gewoon afsluit xd

Ik ga tegen die tijd een poll aanmaken over welke week jou het beste uitkomt. De week met de meeste stemmen, daarin wordt de nachtparty georganiseerd, mits ik dan zelf ook kan. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Oke hahah! :d
Mew
Straatmuzikant



Ik wil ook wel iets van een nachtoutfit ontwerpen <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>
Ik vrees alleen dat ik niet online kan zijn omdat mijn ouders nogal streng qua bedtijden zijn en ik niet met mijn eigen laptop op internet kan.

Ik ben al met iemand anders in onderhandeling hierover, maar als je het gratis wilt doen mag je ook wel iets ontwerpen, dan heb ik keuze. Ik kan alleen helaas niet iedereen betalen.

Natuurlijk wil ik het gratis doen ^^

Toothless
Wereldberoemd



Ik ben blij dat mensen het een gaaf idee vinden :d
Het zou toch wat zijn.. Ben ik er maandenlang over aan het brainstormen, vind niemand het leuk..
Toothless
Wereldberoemd



O jammer dat je alleen mensen met badge zoekt had graag willen helpen omdat ik zo vaak nachten doorhaal mwihih.

Ik zoek voor nu mensen die competities en een outfit zouden willen maken, later komt er nog een topic waarin ik medewerkers/organisatoren zoek.
Ralsei
Internationale ster



Wanneer dan want ik ga deze vakantie verhuizen.
Toothless
Wereldberoemd



Wanneer dan want ik ga deze vakantie verhuizen.

Nog geen idee, de datum moet nog besloten worden.
Ralsei
Internationale ster



Wanneer dan want ik ga deze vakantie verhuizen.

Nog geen idee, de datum moet nog besloten worden.

(het zou wel leuk zijn tijdens een volle maan)

Juist niet er zit dan geen uitdaging in. Tijdens volle maan zijn mensen actiever.
Toothless
Wereldberoemd



De datum kan ik echt nog niets over zeggen. Ik heb zelf ook een drukke planning in de zomervakantie dus moet ook kijken wat mij het beste uitkomt. En natuurlijk moeten de mensen van het CT en desginers, die ik echt nodig heb die nacht, dan ook kunnen. Hoewel, de designer kan die nacht ook gewoon slapen, als de outfit ingeleverd is x)
Ralsei
Internationale ster



(het zou wel leuk zijn tijdens een volle maan)

Juist niet er zit dan geen uitdaging in. Tijdens volle maan zijn mensen actiever.

Maar het is ook fijner als mensen die het niet gewend zijn ook iets meer kans hebben de nacht vol te houden. Anders krijg je als nog dat de helft om 2 uur al ligt te slapen. 

halve maan.
Toothless
Wereldberoemd



Waarschijnlijk ga ik dan wel om 02.00 naar bed hahaha

Daarin zijn mensen vrij, ik denk dat, als er een outfit komt, ik de code rond 01:00 online gooi, want dan is het wel pas écht nacht vind ik. :p
Toothless
Wereldberoemd



Ik wil wel maar ik mag toch nooit, en stiekem vind ik eng

Ik denk dat ik sowieso de tv aan laat hoor, anders vind ik het ook wel scary :p 
Toothless
Wereldberoemd



Ik wil wel maar ik mag toch nooit, en stiekem vind ik eng

Ik denk dat ik sowieso de tv aan laat hoor, anders vind ik het ook wel scary <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'> 

Maar ik moet om tien uur gaan slapen en mn laptop staat op mn kamer, ik kan wel stiekem op mn laptop in de nacht maar als mn ma of pa me betrapt als ze gaan slapen (mn laptop maakt redelijk veel geluid) dan mag ik er waarschijnlijk een maand niet op en mag hij nooit meer op mn kamer en krijg ik huisarrest (geen vriendinnen dus!)

Ook in de zomervakantie om tien uur?
SoldToADemon
Internationale ster



Mensen zullen hier voor niet wakker blijven.

Dat weet ik niet. Ik denk dat als ze zien dat het serieus goed georganiseerd wordt, ze het misschien wel doen. En het is in de zomervakantie hè!

Ik ga niet tot 6 uur wakker blijven. Ik heb een lichte verslaving aan vp, maar je kan te ver gaan hahaha
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste