SoldToADemon schreef:
:3
NinaH schreef:
Oké c:
SoldToADemon schreef:
Lijkt me sterk toeval, aangezien het hier qua likkers nogal meevalt (ik heb er nooit iets van gemerkt in ieder geval) en mocht dat al het geval zijn, dan zal dat pas op gang komen wanneer je werkelijk je badge hebt en niet al bij voorbaat
NinaH schreef:
Nee, weet ik. Maar iemand die me (volgens mij) niet echt leuk vond, reageert nu opeens heel erg lief
Nee, weet ik. Maar iemand die me (volgens mij) niet echt leuk vond, reageert nu opeens heel erg lief
Lijkt me sterk toeval, aangezien het hier qua likkers nogal meevalt (ik heb er nooit iets van gemerkt in ieder geval) en mocht dat al het geval zijn, dan zal dat pas op gang komen wanneer je werkelijk je badge hebt en niet al bij voorbaat
Oké c:
:3


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18


