Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Wauw
SoldToADemon
Internationale ster



Nee, weet ik. Maar iemand die me (volgens mij) niet echt leuk vond, reageert nu opeens heel erg lief

Lijkt me sterk toeval, aangezien het hier qua likkers nogal meevalt (ik heb er nooit iets van gemerkt in ieder geval) en mocht dat al het geval zijn, dan zal dat pas op gang komen wanneer je werkelijk je badge hebt en niet al bij voorbaat

Oké c:

:3
Gray
Wereldberoemd



Je hebt de badge nog niet eens?

De uitslag is er toch al? xd
Gray
Wereldberoemd



Lijkt me sterk toeval, aangezien het hier qua likkers nogal meevalt (ik heb er nooit iets van gemerkt in ieder geval) en mocht dat al het geval zijn, dan zal dat pas op gang komen wanneer je werkelijk je badge hebt en niet al bij voorbaat

Oké c:

:3

^-^
SoldToADemon
Internationale ster



Oké c:

:3

^-^

Niet te hard van stapel lopen eh (:
Toothless
Wereldberoemd



Wauw schrijf je niet met ou btw ;)
TheHungergames
Straatmuzikant



Je hebt je badge nog niet eens, dus ik snap niet hoe je dat nu al kan bepalen? xd

Anoniem
YouTube-ster



Nu komt t over alsof je daarom in t CT wilde.. Vind ik dan.
Account verwijderd




Je hebt de badge nog niet eens?

De uitslag is er toch al? xd

Ja dat weet ik, maar ik vind het een stomme opmerking.
Het is trouwens wauw ;3
SoldToADemon
Internationale ster



Wauw schrijf je niet met ou btw <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Hunn, ze zei net dat ze aan haar Nederlands ging werken, dus er continu op doorgaan heeft ook geen zin :3
Account verwijderd




Dit, terwijl sommige het echt verdiende (vond ik)

volgensmij waren er veel mensen die dachten dat ze beter waren enzo

Tja. Als iemand 'opeens' en functie heeft, moeten de mensen hier daar toch nog wel even aan wennen.

Als je nog fucntie loos, leken mensen met een functie voor mij echt famous enzo en iedereen wist wel wie ze waren, sinds ik blogger ben (niet echt dat het een functie is maar toch), toen ik het had merkte ik wel dat het lijkt dat meer mensen je leren kennen enzo
Gray
Wereldberoemd



Wauw schrijf je niet met ou btw <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Ou mag toch ook? En sorry hoor :$
Anoniem
YouTube-ster



Wauw schrijf je niet met ou btw <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Ou mag toch ook? En sorry hoor <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Nee, het is Wauw of Wow.
Anoniem
YouTube-ster



Wat ik nu ga zeggen moet je niet verkeerd opvatten
probeer niet naast je schoenen te gaan lopen ;3

Ik wil niet zeggen dat je dat gaat doen maar het is mogelijk 
dat als spelers een functie krijgen dat ze het anders gaan gebruiken dan dat het moet.

Ik bedoel het niet verkeerd hè?
Toothless
Wereldberoemd



Wauw schrijf je niet met ou btw <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Hunn, ze zei net dat ze aan haar Nederlands ging werken, dus er continu op doorgaan heeft ook geen zin :3

Maar ze zei zelf dat tips welkom waren daarom zei ik eventjes wat de reden was dat ik die opmerking plaatste. Ik ga er verder niet op door.
Gray
Wereldberoemd



Nu komt t over alsof je daarom in t CT wilde.. Vind ik dan.

Nee, daarom wil ik echt niet in het CT. Ik mijn sollicitatie staan waarom ik in het CT wilde :3
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste