Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Was jij het er niet mee eens toen ik
Anoniem
Wereldberoemd



idk wat ik toen precies dacht haha, ik vond het alleen jammer dat ik het niet was geworden.
Ik vind je echt een super goede mod haha <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>
oh btw ik ben achteraf echt blij dat ik geen mod ben, ik zou helemaal gek worden van de heletijd hooftletter, . topic verplaatsen en in een ruzie gewoon braaf moeten blijven
nee das niets voor mij >.<

Ik moet me soms ook inhouden om dingen niet te zeggen hoor, ahahah, oepssssss
Anoniem
Wereldberoemd



Nee echt niet je bent een verschrikkelijke moderator omg tss nono

Ja omg, ik zal je nooit aanbevelen hoor!!! Jij zou echt echt echt slecht zijn!!!!!!!!!1111!

Ik weet het tenminste van mezelf!!!

oooooooh, dus jij zegt dat ik van mezelf van te voren vond dat ik een goede mod zou zijn????

(Geheimpje, dat was echt niet zo, oeps)
Account verwijderd




idk wat ik toen precies dacht haha, ik vond het alleen jammer dat ik het niet was geworden.
Ik vind je echt een super goede mod haha <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>
oh btw ik ben achteraf echt blij dat ik geen mod ben, ik zou helemaal gek worden van de heletijd hooftletter, . topic verplaatsen en in een ruzie gewoon braaf moeten blijven
nee das niets voor mij >.<

Ik moet me soms ook inhouden om dingen niet te zeggen hoor, ahahah, oepssssss

k vind het soms gewoon gezellig mee te praten in een ruzie hahaahha
Daddy
Internationale ster



Eerst was ik er tegen omdat je nooit on was maar nu vind ik het goed hihihihi #voteforrafkeisavoteforjesus

Er waren echt veel mensen tegen geloof ik. <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>

Maar ik had rond die tijd ook een topic gemaakt, maar niemand reageerde. Een maand voor de verkiezingen was ik verhuist, en het huis was nog niet helemaal klaar, dus het was druk druk druk, maar ja, bijna niemand wist dit dus, AHHA

Wist ik niet hahaha sad(( lytho
Weronika
Karaoke-ster



Ik vond je altijd al perfect als mod lol xd
Anoniem
Wereldberoemd



Eerst was ik er tegen omdat je nooit on was maar nu vind ik het goed hihihihi #voteforrafkeisavoteforjesus

Er waren echt veel mensen tegen geloof ik. <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>

Maar ik had rond die tijd ook een topic gemaakt, maar niemand reageerde. Een maand voor de verkiezingen was ik verhuist, en het huis was nog niet helemaal klaar, dus het was druk druk druk, maar ja, bijna niemand wist dit dus, AHHA

Wist ik niet hahaha sad(( lytho

Omg, dan moet je maar eens beter gaan opletten jij!!
Anoniem
Wereldberoemd



Ik vond je altijd al perfect als mod lol xd

Woeh, niceeeeee!!
SoldToADemon
Internationale ster



Nah you're good hunn bigkiss
Anoniem
Wereldberoemd



Nah you're good hunn bigkiss

banana
SoldToADemon
Internationale ster



Nah you're good hunn bigkiss

banana

edisco
Dianxx
Wereldberoemd



ik snap echt niet dat je mod bent, je bent vreselijk, net zoals irl.
no jk. you're doing it great! :d
Anoniem
Wereldberoemd



ik snap echt niet dat je mod bent, je bent vreselijk, net zoals irl.
no jk. you're doing it great! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Dammit Dian, jij was hier niet eens toen ik mod werd!!! Jij bent de vreselijke!!!!!!!!!

Nee maar ff serieus, je moet meer online zijn!! Of ben je nu op vakantie? Of ga je binnen een paar dagen?? 
Dianxx
Wereldberoemd



ik snap echt niet dat je mod bent, je bent vreselijk, net zoals irl.
no jk. you're doing it great! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

Dammit Dian, jij was hier niet eens toen ik mod werd!!! Jij bent de vreselijke!!!!!!!!!

Nee maar ff serieus, je moet meer online zijn!! Of ben je nu op vakantie? Of ga je binnen een paar dagen?? 

ik was de laatste dagen minder online omdat ik vaker weg was, maar ik was nog wel elke dag online :d
maar vandaag is de bday van mn broer
en morgenvroeg ga ik op vakantie dus ben ik er nog minder op :'(
Anoniem
Wereldberoemd



ik snap echt niet dat je mod bent, je bent vreselijk, net zoals irl.
no jk. you're doing it great! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>

Dammit Dian, jij was hier niet eens toen ik mod werd!!! Jij bent de vreselijke!!!!!!!!!

Nee maar ff serieus, je moet meer online zijn!! Of ben je nu op vakantie? Of ga je binnen een paar dagen?? 

ik was de laatste dagen minder online omdat ik vaker weg was, maar ik was nog wel elke dag online <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>
maar vandaag is de bday van mn broer
en morgenvroeg ga ik op vakantie dus ben ik er nog minder op :'(

Wens je broer met het tosti-ijzer maar proficiat!! Ook al heb ik hem maar een keer gezien....
Maar na de vakantie hè, dan ga je wel weer online zijn hè!!
Dianxx
Wereldberoemd



Dammit Dian, jij was hier niet eens toen ik mod werd!!! Jij bent de vreselijke!!!!!!!!!

Nee maar ff serieus, je moet meer online zijn!! Of ben je nu op vakantie? Of ga je binnen een paar dagen?? 

ik was de laatste dagen minder online omdat ik vaker weg was, maar ik was nog wel elke dag online <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>
maar vandaag is de bday van mn broer
en morgenvroeg ga ik op vakantie dus ben ik er nog minder op :'(

Wens je broer met het tosti-ijzer maar proficiat!! Ook al heb ik hem maar een keer gezien....
Maar na de vakantie hè, dan ga je wel weer online zijn hè!!

ik zal het zeggen, als hij terug is van werk is haha
ja natuurlijk!!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste