Girafke schreef:
Ik moet me soms ook inhouden om dingen niet te zeggen hoor, ahahah, oepssssss
Jasmijn schreef:
idk wat ik toen precies dacht haha, ik vond het alleen jammer dat ik het niet was geworden.
Ik vind je echt een super goede mod haha
oh btw ik ben achteraf echt blij dat ik geen mod ben, ik zou helemaal gek worden van de heletijd hooftletter, . topic verplaatsen en in een ruzie gewoon braaf moeten blijven
nee das niets voor mij >.<
idk wat ik toen precies dacht haha, ik vond het alleen jammer dat ik het niet was geworden.
Ik vind je echt een super goede mod haha

oh btw ik ben achteraf echt blij dat ik geen mod ben, ik zou helemaal gek worden van de heletijd hooftletter, . topic verplaatsen en in een ruzie gewoon braaf moeten blijven
nee das niets voor mij >.<
Ik moet me soms ook inhouden om dingen niet te zeggen hoor, ahahah, oepssssss


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20

(( lytho
(( lytho





