Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Ik dacht dat mods veel actief
Faithx
Straatmuzikant



Mijn steen lag weer eens lekker

Anoniem
Minister of Pop



wat is hier precies aan de hand? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Anoniem
Wereldberoemd



Ok is het topic nu weg? Kan het niet weer vinden

Ik denk dat de maakster het verwijderd heeft, eigenlijk dacht ik dat jij dat deed maar oké dat is dus niet zo haha xD
Anoniem
Karaoke-ster



Ok is het topic nu weg? Kan het niet weer vinden

Ja, ik denk dat die verwijderd is door de eigenaar.
SoldToADemon
Internationale ster



Ok is het topic nu weg? Kan het niet weer vinden

Het is verwijderd I guess
Desere
Landelijke ster



Ok is het topic nu weg? Kan het niet weer vinden

Het is verwijderd I guess

Anoniem
Straatmuzikant



Tja, het zijn ook maar mensen hé. Gelukkig ook maar ;-;

Eh nee, als ik een competitie niet op tijd af heb krijg ik een punt, er zijn vier mods online + ze moeten actief zijn op een topic en dit kan zo lang doorgaan zonder ingrijpen? I don't buy it.

Ja nee dat snap ik ook wel schat, maar ze kunnen ook niet alles zien. Ze zijn geen robots met 100000000000000 ogen die elk topic kunnen zien. Tuurlijk is het écht slecht dat die topic zo lang doorging dat er echt kwetsende opmerkingen waren gemaakt en niet zo zuinig ook, maar hey. Karma komt uiteindelijk toch wel, right? :3
Anoniem
Wereldberoemd



Tja, het zijn ook maar mensen hé. Gelukkig ook maar ;-;

Eh nee, als ik een competitie niet op tijd af heb krijg ik een punt, er zijn vier mods online + ze moeten actief zijn op een topic en dit kan zo lang doorgaan zonder ingrijpen? I don't buy it.

Ja nee dat snap ik ook wel schat, maar ze kunnen ook niet alles zien. Ze zijn geen robots met 100000000000000 ogen die elk topic kunnen zien. Tuurlijk is het écht slecht dat die topic zo lang doorging dat er echt kwetsende opmerkingen waren gemaakt en niet zo zuinig ook, maar hey. Karma komt uiteindelijk toch wel, right? :3

Er heeft nog steeds geen van de mods gereageerd die toen online waren, je zou toch zeggen dat ze er zijn om dit soort dingen te voorkomen? 
Anoniem
Straatmuzikant



Eh nee, als ik een competitie niet op tijd af heb krijg ik een punt, er zijn vier mods online + ze moeten actief zijn op een topic en dit kan zo lang doorgaan zonder ingrijpen? I don't buy it.

Ja nee dat snap ik ook wel schat, maar ze kunnen ook niet alles zien. Ze zijn geen robots met 100000000000000 ogen die elk topic kunnen zien. Tuurlijk is het écht slecht dat die topic zo lang doorging dat er echt kwetsende opmerkingen waren gemaakt en niet zo zuinig ook, maar hey. Karma komt uiteindelijk toch wel, right? :3

Er heeft nog steeds geen van de mods gereageerd die toen online waren, je zou toch zeggen dat ze er zijn om dit soort dingen te voorkomen? 

Maar een status dat ze online zijn betekent niet dat ze ook online zijn. Soms laat ik VP gewoon staan terwijl ik boodschappen of aan het douchen ben, weet je wel. Misschien is het bij hun ook zo? Ach ja, ze zullen vast een goede reden hebben neem ik aan.
Anoniem
Wereldberoemd



Sorry hoor, maar ik was vandaag bijna de hele dag online. Dan is het toch logisch dat ik vanavond even een leuk tv-programma wilde kijken? Mods zijn ook maar mensen, geen robots. sad

Maar oké wel stom, ergens begrijp ik je wel. Sorry. D:
Anoniem
Wereldberoemd



Sorry hoor, maar ik was vandaag bijna de hele dag online. Dan is het toch logisch dat ik vanavond even een leuk tv-programma wilde kijken? Mods zijn ook maar mensen, geen robots. sad

Maar oké wel stom, ergens begrijp ik je wel. Sorry. D:

Ik hoop dan ook dat in de toekomst dit soort gevallen niet meer zullen voorkomen.
Maar het was echt puur toeval dat ik net op dit tijdstip niet online was. :c
Anoniem
Wereldberoemd



Ik kom net terug van een reis van 13 uur vanuit Tsjechië though. 

Omg was het leuk? <3

Ja zeker, maar ik ga zo wel slapen en dan ben ik morgen weer als een no-lifer actief. =3=

Sleep well! ♥
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: