Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Cindy is gek
Account verwijderd




Juud, ik zag trouwens dat je acht bff plekjes had en dat zag er niet uit, dus ik heb er een negende voor je bij gekocht okay? 

Haha. Juud krijgt veel.

Oh.. wil jij ook? Dan moet ik even weer wat dingen verkopen hoor, ik ben namelijk weer blut haha

Haha nee sukkel. (;
Anoniem
YouTube-ster



Zeg Juud.. nee wacht laat maar ik durf het niet te vragen HAHAHA
Anoniem
YouTube-ster



Haha. Juud krijgt veel.

Oh.. wil jij ook? Dan moet ik even weer wat dingen verkopen hoor, ik ben namelijk weer blut haha

Haha nee sukkel. (;

In dat geval krijg je mijn eeuwige liefde, okay? 
Account verwijderd




Zeg Juud.. nee wacht laat maar ik durf het niet te vragen HAHAHA

Ik denk dat ik weet wat je zou vragen.
Sophrosyne
Straatmuzikant



Woooow, dat zijn er erg veel ;o Sjeetjemienaaa o-o

Account verwijderd




Als ik kon gaf ik je nu ook wat, want ik heb wel credits haha, maar die heb ik juist gekregen van iemand, dus ik kan ze moeilijk even gaan weggeven. 
SoldToADemon
Internationale ster



Zeg Juud.. nee wacht laat maar ik durf het niet te vragen HAHAHA

Whut? sad
Anoniem
YouTube-ster



Zeg Juud.. nee wacht laat maar ik durf het niet te vragen HAHAHA

Whut? sad

Nee nee laat maar, ik weet het antwoord al dus dat wil ik mijzelf niet aandoen, haha 
Account verwijderd




Zeg Juud.. nee wacht laat maar ik durf het niet te vragen HAHAHA

Whut? sad

Nee nee laat maar, ik weet het antwoord al dus dat wil ik mijzelf niet aandoen, haha 

Anna, just ask.
Anoniem
YouTube-ster



Whut? sad

Nee nee laat maar, ik weet het antwoord al dus dat wil ik mijzelf niet aandoen, haha 

Anna, just ask.

No :c 
SoldToADemon
Internationale ster



Zeg Juud.. nee wacht laat maar ik durf het niet te vragen HAHAHA

Whut? sad

Nee nee laat maar, ik weet het antwoord al dus dat wil ik mijzelf niet aandoen, haha 

Antwoord waarop? 
Anoniem
YouTube-ster



Whut? sad

Nee nee laat maar, ik weet het antwoord al dus dat wil ik mijzelf niet aandoen, haha 

Antwoord waarop? 

Mijn vraag die ik niet durf te stellen, haha :c
Account verwijderd




Nee nee laat maar, ik weet het antwoord al dus dat wil ik mijzelf niet aandoen, haha 

Anna, just ask.

No :c 

Anna, anders vraag ik het voor je he?
SoldToADemon
Internationale ster



Nee nee laat maar, ik weet het antwoord al dus dat wil ik mijzelf niet aandoen, haha 

Antwoord waarop? 

Mijn vraag die ik niet durf te stellen, haha :c

Gewoon doen? Ik bijt niet voor zover ik weet :c
Anoniem
Queen of Queens



En ik ben dankbaar, heel dankbaar zelfs, alleen ik blijf erbij dat het veel te veel is haha 

Je vergeet een woordje!!! Veel te WEINIG.

Komt niet voor in mijn woordenboek, wat is weinig? <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>

Dat je meer verdient. 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste