Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Profiel shopje!
Shots
YouTube-ster



Hm ik vind dat je vrij veel moet betalen voor profielen die redelijk simpel zijn :/

Ik ben er wel even mee bezig en zo simpel zijn ze niet, dus..

Tijd maakt niet uit hoe ingewikkeld ze zijn, ik zeg gewoon m'n mening van wat ik zie

Oké.
SoldToADemon
Internationale ster



Hm, naast het feit dat ik al een geweldig profiel heb, vind ik het wel jammer dat je zo weinig variatie in die van jou gebruikt, though. But good luck and all haha
Senkreng
Playback-ster



Me profiel is ugly maar ben zelf al bezig met een nieuwe, sorry
Jellybean
Karaoke-ster



Welk programma gebruik je?
Shots
YouTube-ster



Gelukkig kan ik zelf profielen maken + volgens mij gebruik je een bepaalde template, want alles is van hetzelfde pakkie ân. 

De vakken bedoel je?
Shots
YouTube-ster



Welk programma gebruik je?

Photofiltre studio x
Jellybean
Karaoke-ster



Welk programma gebruik je?

Photofiltre studio x

Hoe doe je dan zo die foto's?
Shots
YouTube-ster



Welk programma gebruik je?

Photofiltre studio x

Hoe doe je dan zo die foto's?

Hoe bedoel je?
Jellybean
Karaoke-ster



Photofiltre studio x

Hoe doe je dan zo die foto's?

Hoe bedoel je?

Hoe maak je dat wit er zo mooi rond

Shots
YouTube-ster



Hoe doe je dan zo die foto's?

Hoe bedoel je?

Hoe maak je dat wit er zo mooi rond


Vak maken en opvullen.
Jellybean
Karaoke-ster



Hoe bedoel je?

Hoe maak je dat wit er zo mooi rond


Vak maken en opvullen.

Oke
SoldToADemon
Internationale ster



En even tussendoor, ik vind het afzetterij om zoveel voor iets te vragen waar je hooguit een half uurtje, uurtje mee bezig bent 
Shots
YouTube-ster



En even tussendoor, ik vind het afzetterij om zoveel voor iets te vragen waar je hooguit een half uurtje, uurtje mee bezig bent 

Ik val het niet meer doen, want je hebt wel gelijk.
SoldToADemon
Internationale ster



En even tussendoor, ik vind het afzetterij om zoveel voor iets te vragen waar je hooguit een half uurtje, uurtje mee bezig bent 

Ik val het niet meer doen, want je hebt wel gelijk.

Good :3♥
Shots
YouTube-ster



En even tussendoor, ik vind het afzetterij om zoveel voor iets te vragen waar je hooguit een half uurtje, uurtje mee bezig bent 

Ik val het niet meer doen, want je hebt wel gelijk.

Good :3♥

*zal (:
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste