Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Op dit moment denk ik echt
Laryanue
Karaoke-ster



Sorry dat ik me ermee bemoei, ik zoek geen ruzie ofzoiets, maar ze heeft je nergens van beschuldigd op dit topic, ze zegt alleen dat ze een rotdag heeft omdat iemand iets heeft gezegd dat mede heeft geholpen aan haar kutdag.

Dat is alsnog een beschuldiging, aangezien ze dus zegt dat dat heeft bijgedragen aan haar kutdag. c;

Het heeft inderdaad wat bijgedragen, omdat ik al wat chagrijnig was. 

En dat had ik niet kunnen weten. c;
Adelyna
Landelijke ster



Dat is alsnog een beschuldiging, aangezien ze dus zegt dat dat heeft bijgedragen aan haar kutdag. c;

Het heeft inderdaad wat bijgedragen, omdat ik al wat chagrijnig was. 

En dat had ik niet kunnen weten. c;

Inderdaad, maar waar het mij omdraait is dat ik het raar vind dat je me daar op corrigeert. Ik was al wat chagrijnig, wat je niet kon weten inderdaad, maar je geeft geen antwoord op mijn vraag maar je corrigeert me erop. Op 1 woordje wat "MSN taal" is. 
Laryanue
Karaoke-ster



Het heeft inderdaad wat bijgedragen, omdat ik al wat chagrijnig was. 

En dat had ik niet kunnen weten. c;

Inderdaad, maar waar het mij omdraait is dat ik het raar vind dat je me daar op corrigeert. Ik was al wat chagrijnig, wat je niet kon weten inderdaad, maar je geeft geen antwoord op mijn vraag maar je corrigeert me erop. Op 1 woordje wat "MSN taal" is. 

Omdat je statement nogal irrelevant was, daarbij klinkt ofsow asociaal, nog een reden waarom ik het niet heb beantwoord.
Adelyna
Landelijke ster



Het heeft inderdaad wat bijgedragen, omdat ik al wat chagrijnig was. 

En dat had ik niet kunnen weten. c;

  1. we lezen je mind niet
  2. we kunnen het niet ruiken
  3. ik stierf indeed half, we maakten geen grapje
  4. het is hoogst onbeschoft om achter iemands rug zoiets te doen
  5. damnit moon moon

Iknow, iknow, dan snap ik niet dat er grapjes gemaakt werden of zo. Ik had er ook bij geschreven dat het mij spijt als ik het verkeerd op vang. 
Ik doe het niet achter iemands rug om. Ik zeg het op dit topic, dus ze had het kunnen lezen, wat ze ook heeft gedaan.
Adelyna
Landelijke ster



  1. we lezen je mind niet
  2. we kunnen het niet ruiken
  3. ik stierf indeed half, we maakten geen grapje
  4. het is hoogst onbeschoft om achter iemands rug zoiets te doen
  5. damnit moon moon

Iknow, iknow, dan snap ik niet dat er grapjes gemaakt werden of zo. Ik had er ook bij geschreven dat het mij spijt als ik het verkeerd op vang. 
Ik doe het niet achter iemands rug om. Ik zeg het op dit topic, dus ze had het kunnen lezen, wat ze ook heeft gedaan.

Nou, zomaar op een topic gooien is wél achter iemands rug om xD 
Daarbij was het geen grapje.. 

Vind jij.
Er werden grapjes gemaakt op dat topic. Ik zeg niet dat wat je zei een grapje was.
Laryanue
Karaoke-ster



En dat had ik niet kunnen weten. c;

  1. we lezen je mind niet
  2. we kunnen het niet ruiken
  3. ik stierf indeed half, we maakten geen grapje
  4. het is hoogst onbeschoft om achter iemands rug zoiets te doen
  5. damnit moon moon

Iknow, iknow, dan snap ik niet dat er grapjes gemaakt werden of zo. Ik had er ook bij geschreven dat het mij spijt als ik het verkeerd op vang. 
Ik doe het niet achter iemands rug om. Ik zeg het op dit topic, dus ze had het kunnen lezen, wat ze ook heeft gedaan.

Er werden geen grapjes over gemaakt, als je dat een bespotting vind, dan raad ik je aan om het internet te verlaten en niet terug te komen, want het internet zit er vol mee. Daarbij waren de enige grapjes die er gemaakt werden, grapjes die over zeehonden gingen. 
En tenzij je mijn naam er op had gezet en mij had gemaild met "Dit gaat over jou," met een link erachter. Is het alsnog achter mijn rug om praten. c;
Adelyna
Landelijke ster



Daarbij, over iemand praten ZONDER dat je erbij vermeldt dat het over diegene gaat, is WEL achter iemands rug ompraten, that's the truth

Oke. Ik praat achter iemands rug om. Zal ik zeker vaker doen!
Laryanue
Karaoke-ster



Daarbij, over iemand praten ZONDER dat je erbij vermeldt dat het over diegene gaat, is WEL achter iemands rug ompraten, that's the truth

Oke. Ik praat achter iemands rug om. Zal ik zeker vaker doen!

Dat maakt mijn indruk over jou niet beter.
Adelyna
Landelijke ster



  1. we lezen je mind niet
  2. we kunnen het niet ruiken
  3. ik stierf indeed half, we maakten geen grapje
  4. het is hoogst onbeschoft om achter iemands rug zoiets te doen
  5. damnit moon moon

Iknow, iknow, dan snap ik niet dat er grapjes gemaakt werden of zo. Ik had er ook bij geschreven dat het mij spijt als ik het verkeerd op vang. 
Ik doe het niet achter iemands rug om. Ik zeg het op dit topic, dus ze had het kunnen lezen, wat ze ook heeft gedaan.

Er werden geen grapjes over gemaakt, als je dat een bespotting vind, dan raad ik je aan om het internet te verlaten en niet terug te komen, want het internet zit er vol mee. Daarbij waren de enige grapjes die er gemaakt werden, grapjes die over zeehonden gingen. 
En tenzij je mijn naam er op had gezet en mij had gemaild met "Dit gaat over jou," met een link erachter. Is het alsnog achter mijn rug om praten. c;

Je zegt eerst dat er geen grapjes werden gemaakt en daarna zeg je dat de enige grapjes die werden over zeehonden ging. Dan zijn er dus degelijk wel grapjes gemaakt. 

Cynthia
Straatmuzikant



Guys please, let it be. Ze heeft er niet op gereageerd om ruzie te vermijden, dan zit ze er niet alsnog op te wachten.
Adelyna
Landelijke ster



Daarbij, over iemand praten ZONDER dat je erbij vermeldt dat het over diegene gaat, is WEL achter iemands rug ompraten, that's the truth

Oke. Ik praat achter iemands rug om. Zal ik zeker vaker doen!

Dat maakt mijn indruk over jou niet beter.

Mooi :)
Laryanue
Karaoke-ster



Iknow, iknow, dan snap ik niet dat er grapjes gemaakt werden of zo. Ik had er ook bij geschreven dat het mij spijt als ik het verkeerd op vang. 
Ik doe het niet achter iemands rug om. Ik zeg het op dit topic, dus ze had het kunnen lezen, wat ze ook heeft gedaan.

Er werden geen grapjes over gemaakt, als je dat een bespotting vind, dan raad ik je aan om het internet te verlaten en niet terug te komen, want het internet zit er vol mee. Daarbij waren de enige grapjes die er gemaakt werden, grapjes die over zeehonden gingen. 
En tenzij je mijn naam er op had gezet en mij had gemaild met "Dit gaat over jou," met een link erachter. Is het alsnog achter mijn rug om praten. c;

Je zegt eerst dat er geen grapjes werden gemaakt en daarna zeg je dat de enige grapjes die werden over zeehonden ging. Dan zijn er dus degelijk wel grapjes gemaakt. 


Wait. Moon zei dat er geen grapjes waren, ik zei dat er zeehondengrapjes waren. Moon maakte geen grapjes, ik wel. c;
Laryanue
Karaoke-ster



Er werden geen grapjes over gemaakt, als je dat een bespotting vind, dan raad ik je aan om het internet te verlaten en niet terug te komen, want het internet zit er vol mee. Daarbij waren de enige grapjes die er gemaakt werden, grapjes die over zeehonden gingen. 
En tenzij je mijn naam er op had gezet en mij had gemaild met "Dit gaat over jou," met een link erachter. Is het alsnog achter mijn rug om praten. c;

Je zegt eerst dat er geen grapjes werden gemaakt en daarna zeg je dat de enige grapjes die werden over zeehonden ging. Dan zijn er dus degelijk wel grapjes gemaakt. 


Wait. Moon zei dat er geen grapjes waren, ik zei dat er zeehondengrapjes waren. Moon maakte geen grapjes, ik wel. c;

Daarbij ging je commentaar alleen over spotten met de dood, wat geen relevantie had tot de grapjes.
Adelyna
Landelijke ster



Je zegt eerst dat er geen grapjes werden gemaakt en daarna zeg je dat de enige grapjes die werden over zeehonden ging. Dan zijn er dus degelijk wel grapjes gemaakt. 


Wait. Moon zei dat er geen grapjes waren, ik zei dat er zeehondengrapjes waren. Moon maakte geen grapjes, ik wel. c;

Daarbij ging je commentaar alleen over spotten met de dood, wat geen relevantie had tot de grapjes.

Ik heb het topic weer bekeken. 
1. KIM16 vroeg: waarom gaat ze dood? (niet letterlijk zo die vraag, maar ongeveer) 
Dan antwoord jij daarom: Omdat ik te geweldig voor haar ben. 
Dat noem ik wel een grapje. Lijkt mij niet dat dat serieus word bedoeld.

2. Dit ze ik: Ik weet niet wat hier aan de hand is ofsow, maar als dit een grapje is ofsow, vind ik het niet grappig. Vind het niet echt grappig als je over de dood grapjes maakt ofsow. Misschien begrijp ik het wel helemaal verkeerd, dus alvast sorry als dat zo is. (letterlijk van het topic afgehaald) die tweede ofsow had ik better weg kunnen halen, want het klinkt raar. 
Ik schrijf deze tekst na aanleiding van de dingen die werden gezegd op dat topic. Ik snapte niet wat er aan de hand was, want er werden grapjes grmaakt, waarbij ik dacht wtf, als dit serieus is (het topic) vind ik dit niet grappig of zo.
SoldToADemon
Internationale ster



Guys, laat het rusten? Het probleem wordt veel groter gemaakt dat het in feite was en het is niet goed voor je nachtrust om je nog zo erg op te winden voor je gaat slapen♥
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste