Tooth schreef:
Riraito schreef:
Je weet dat er dan zo'n 3 mensen online zullen zijn? .-.
Daarom kondig ik het van te voren aan, zodat mensen het weten en wakker kunnen blijven.

Ik heb dit idee al een paar maanden, maar ga het bewust in de zomervakantie organiseren.

Ik wil er echt mijn best voor gaan doen er iets van te maken. Ik probeer wat designers te benaderen met de vraag of zij een leuke nacht outfit willen ontwerpen, en ik wil één of 2 CT leden die er bij kunnen zijn vragen of die competities willen organiseren. Ik heb dit idee al zó lang in mijn hoofd, dat ik het in de zomervakantie echt heel graag tot werking wil brengen!