Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
AANKONDIGING S.A.P.!
Anoniem
Popster



Wanneer is die dan?
Toothless
Wereldberoemd



Mensen zullen hier voor niet wakker blijven.

Dat weet ik niet. Ik denk dat als ze zien dat het serieus goed georganiseerd wordt, ze het misschien wel doen. En het is in de zomervakantie hè!

Ik ga niet tot 6 uur wakker blijven. Ik heb een lichte verslaving aan vp, maar je kan te ver gaan hahaha

Ik ga de dag ervoor gewoon overdag een paar uurtjes liggen, anders hou ik het niet vol. ;)
Toothless
Wereldberoemd



Wanneer is die dan?

Datum is nog niet bekend, ik wil eerst zien of veel mensen enthousiast zijn en dat valt nu nog wel mee..
SoldToADemon
Internationale ster



Dat weet ik niet. Ik denk dat als ze zien dat het serieus goed georganiseerd wordt, ze het misschien wel doen. En het is in de zomervakantie hè!

Ik ga niet tot 6 uur wakker blijven. Ik heb een lichte verslaving aan vp, maar je kan te ver gaan hahaha

Ik ga de dag ervoor gewoon overdag een paar uurtjes liggen, anders hou ik het niet vol. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Ik ga het niet eens proberen vol te houden, sorry xd
Toothless
Wereldberoemd



Ik ga niet tot 6 uur wakker blijven. Ik heb een lichte verslaving aan vp, maar je kan te ver gaan hahaha

Ik ga de dag ervoor gewoon overdag een paar uurtjes liggen, anders hou ik het niet vol. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Ik ga het niet eens proberen vol te houden, sorry xd

Geeft niet, het is voor de mensen die wel willen. ;) Ik hoop dat de outfit die ik in gedachten heb, heel mooi gemaakt wordt door één van de designers, dan krijg ik er al meer vertrouwen in, maar dat zal vast wel goedkomen. :)
Weet je hoe gaaf het is, je eigen idee helemaal uitwerken? woot
Toothless
Wereldberoemd



Je weet dat er dan zo'n 3 mensen online zullen zijn? .-.

Daarom kondig ik het van te voren aan, zodat mensen het weten en wakker kunnen blijven. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'> Ik heb dit idee al een paar maanden, maar ga het bewust in de zomervakantie organiseren. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>
Ik wil er echt mijn best voor gaan doen er iets van te maken. Ik probeer wat designers te benaderen met de vraag of zij een leuke nacht outfit willen ontwerpen, en ik wil één of 2 CT leden die er bij kunnen zijn vragen of die competities willen organiseren. Ik heb dit idee al zó lang in mijn hoofd, dat ik het in de zomervakantie echt heel graag tot werking wil brengen!

voor zo'n ding ga ik mijn slaap echt niet laten \o/

Jammer.. Maar ach, het is en blijft je eigen beslissing. :p Hoop alleen dat jullie geen spijt zullen krijgen de dag erna.
Toothless
Wereldberoemd



Ik kijk wel wat ik doe maar 6 uur is toch iets te, vind ik :x

Je hoeft niet per see tot 6 uur te blijven.. ;) Je mag ook bijv. van 22:00 tot 3:00 blijven ik noem maar wat.
Toothless
Wereldberoemd



Ik kijk wel wat ik doe maar 6 uur is toch iets te, vind ik :x

Je hoeft niet per see tot 6 uur te blijven.. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'> Je mag ook bijv. van 22:00 tot 3:00 blijven ik noem maar wat.

Tja ik kijk wel c:

Of course, ik verplicht niemand iets. ;) Ik ben alleen dolenthousiast nu omdat de designers ook meteen willen meewerken, whoep! :d
Anoniem
YouTube-ster



Ja leuk c;
Anoniem
YouTube-ster



Ik kijk wel wat ik doe maar 6 uur is toch iets te, vind ik :x

Ja 6 uur is wel te laat. en wss ook te lang als je al 22:00 uur gaat beginnen,
want die tijd kan je nooit helemaal vullen met competities enzo u-u
Toothless
Wereldberoemd



Ik kijk wel wat ik doe maar 6 uur is toch iets te, vind ik :x

Ja 6 uur is wel te laat. en wss ook te lang als je al 22:00 uur gaat beginnen,
want die tijd kan je nooit helemaal vullen met competities enzo u-u

Nee, maar wel met gezelligheid! Dan is er maar een klein groepje, wat het heel knus maakt en ik denk dat dat juist wel een bepaalde band schept
Anoniem
YouTube-ster



Ik kijk wel wat ik doe maar 6 uur is toch iets te, vind ik :x

Ja 6 uur is wel te laat. en wss ook te lang als je al 22:00 uur gaat beginnen,
want die tijd kan je nooit helemaal vullen met competities enzo u-u

Nee, maar wel met gezelligheid! Dan is er maar een klein groepje, wat het heel knus maakt en ik denk dat dat juist wel een bepaalde band schept

maar niet 8 uur lang.. je snapt toch wel dat het geen echt slaapfeestje is ofzo.
Anoniem
Minister of Pop





De stay awake party wordt georagniseerd door mij, Anouk aka Tooth. Natuurlijk heb ik hierbij wel hulp nodig. Dus ik ga opzoek naar één of twee CT-Leden en Designers die mij willen helpen bij het organiseren van deze geweldige nacht op VP!

Mensen die willen ontwerpen: (er wordt helaas maar één outfit gebruikt)
- Rainbowmiracle
- Mew

Mensen die competities willen organiseren:
- Four

ik denk niet dat er veel mensen opn zijn dan
Toothless
Wereldberoemd



Ik wil wel proberen een outfit te onwerpen...

Proberen mag altijd! Als ik meerdere inzendingen krijg, kan ik de mooiste kiezen!

Trouwens, ik zou het liefst een complete outfit willen met:

- huid
- slaapmuts
- pyjama met knoopjes
- sloffen
- knuffeltje in linker hand
- zaklampje in rechterhand
WitchHazel
YouTube-ster



je weet toch dat sommige snachts niet op pc mogen he?
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste