Envy schreef:
Nou kijk.. als ik zeg maar zelf weer wat cr heb gespaard en een plekje voor mijzelf erbij heb gekocht.. zou je dan maaaaaybe ook mij als bff willen hebben of ben ik daarvoor teveel een hoepel? Kijk, als je niet wil moet je gewoon zeggen hoor want ja.. idk haha Maar ik houd gewoon echt zo veel van jou haha dus ja.. okay doei
SoldToADemon schreef:
Gewoon doen? Ik bijt niet voor zover ik weet :c
Envy schreef:
Mijn vraag die ik niet durf te stellen, haha :c
SoldToADemon schreef:
Antwoord waarop?
Antwoord waarop?
Mijn vraag die ik niet durf te stellen, haha :c
Gewoon doen? Ik bijt niet voor zover ik weet :c
Nou kijk.. als ik zeg maar zelf weer wat cr heb gespaard en een plekje voor mijzelf erbij heb gekocht.. zou je dan maaaaaybe ook mij als bff willen hebben of ben ik daarvoor teveel een hoepel? Kijk, als je niet wil moet je gewoon zeggen hoor want ja.. idk haha Maar ik houd gewoon echt zo veel van jou haha dus ja.. okay doei


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18
