Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
10 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Cindy is gek
Anoniem
YouTube-ster



Antwoord waarop? 

Mijn vraag die ik niet durf te stellen, haha :c

Gewoon doen? Ik bijt niet voor zover ik weet :c

Nou kijk.. als ik zeg maar zelf weer wat cr heb gespaard en een plekje voor mijzelf erbij heb gekocht.. zou je dan maaaaaybe ook mij als bff willen hebben of ben ik daarvoor teveel een hoepel? Kijk, als je niet wil moet je gewoon zeggen hoor want ja.. idk haha Maar ik houd gewoon echt zo veel van jou haha dus ja.. okay doei 
Account verwijderd




Mijn vraag die ik niet durf te stellen, haha :c

Gewoon doen? Ik bijt niet voor zover ik weet :c

Nou kijk.. als ik zeg maar zelf weer wat cr heb gespaard en een plekje voor mijzelf erbij heb gekocht.. zou je dan maaaaaybe ook mij als bff willen hebben of ben ik daarvoor teveel een hoepel? Kijk, als je niet wil moet je gewoon zeggen hoor want ja.. idk haha Maar ik houd gewoon echt zo veel van jou haha dus ja.. okay doei 

Haha, zie je, zo moeilijk was het niet.
Anoniem
YouTube-ster



Gewoon doen? Ik bijt niet voor zover ik weet :c

Nou kijk.. als ik zeg maar zelf weer wat cr heb gespaard en een plekje voor mijzelf erbij heb gekocht.. zou je dan maaaaaybe ook mij als bff willen hebben of ben ik daarvoor teveel een hoepel? Kijk, als je niet wil moet je gewoon zeggen hoor want ja.. idk haha Maar ik houd gewoon echt zo veel van jou haha dus ja.. okay doei 

Haha, zie je, zo moeilijk was het niet.

Ja maar ze gaat denk ik nee zeggen haha I am stupido 
Anoniem
YouTube-ster



Nou kijk.. als ik zeg maar zelf weer wat cr heb gespaard en een plekje voor mijzelf erbij heb gekocht.. zou je dan maaaaaybe ook mij als bff willen hebben of ben ik daarvoor teveel een hoepel? Kijk, als je niet wil moet je gewoon zeggen hoor want ja.. idk haha Maar ik houd gewoon echt zo veel van jou haha dus ja.. okay doei 

Haha, zie je, zo moeilijk was het niet.

Ja maar ze gaat denk ik nee zeggen haha I am stupido 

Juud is eng namelijk 
SoldToADemon
Internationale ster



Mijn vraag die ik niet durf te stellen, haha :c

Gewoon doen? Ik bijt niet voor zover ik weet :c

Nou kijk.. als ik zeg maar zelf weer wat cr heb gespaard en een plekje voor mijzelf erbij heb gekocht.. zou je dan maaaaaybe ook mij als bff willen hebben of ben ik daarvoor teveel een hoepel? Kijk, als je niet wil moet je gewoon zeggen hoor want ja.. idk haha Maar ik houd gewoon echt zo veel van jou haha dus ja.. okay doei 

Of course♥
Anoniem
Queen of Queens



Mijn vraag die ik niet durf te stellen, haha :c

Gewoon doen? Ik bijt niet voor zover ik weet :c

Nou kijk.. als ik zeg maar zelf weer wat cr heb gespaard en een plekje voor mijzelf erbij heb gekocht.. zou je dan maaaaaybe ook mij als bff willen hebben of ben ik daarvoor teveel een hoepel? Kijk, als je niet wil moet je gewoon zeggen hoor want ja.. idk haha Maar ik houd gewoon echt zo veel van jou haha dus ja.. okay doei 

Ik wist het! Juud is gewild! 
SoldToADemon
Internationale ster



Haha, zie je, zo moeilijk was het niet.

Ja maar ze gaat denk ik nee zeggen haha I am stupido 

Juud is eng namelijk 

Ik ook van jou :c
Account verwijderd




Gewoon doen? Ik bijt niet voor zover ik weet :c

Nou kijk.. als ik zeg maar zelf weer wat cr heb gespaard en een plekje voor mijzelf erbij heb gekocht.. zou je dan maaaaaybe ook mij als bff willen hebben of ben ik daarvoor teveel een hoepel? Kijk, als je niet wil moet je gewoon zeggen hoor want ja.. idk haha Maar ik houd gewoon echt zo veel van jou haha dus ja.. okay doei 

Ik wist het! Juud is gewild! 

Ja, haha.
Anoniem
YouTube-ster



Gewoon doen? Ik bijt niet voor zover ik weet :c

Nou kijk.. als ik zeg maar zelf weer wat cr heb gespaard en een plekje voor mijzelf erbij heb gekocht.. zou je dan maaaaaybe ook mij als bff willen hebben of ben ik daarvoor teveel een hoepel? Kijk, als je niet wil moet je gewoon zeggen hoor want ja.. idk haha Maar ik houd gewoon echt zo veel van jou haha dus ja.. okay doei 

Of course♥

Wacht wat? O_o
Serieus?
Are you mad?

-Vreugde dansje-
-Inwendige vreugdekreet-

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESH

Okay ik ga meteen even wat items verkopen zodat ik een plekje erbij kan kopen HAHAHA

Omkad

Juud je hebt geen idee hoe awesome jij bent en hoe blij ik op dit moment ben 

Yay
Anoniem
Queen of Queens



Ja maar ze gaat denk ik nee zeggen haha I am stupido 

Juud is eng namelijk 

Ik ook van jou :c

Ahwww... kom maar bij mijn uithuilen.
Anoniem
YouTube-ster



Gewoon doen? Ik bijt niet voor zover ik weet :c

Nou kijk.. als ik zeg maar zelf weer wat cr heb gespaard en een plekje voor mijzelf erbij heb gekocht.. zou je dan maaaaaybe ook mij als bff willen hebben of ben ik daarvoor teveel een hoepel? Kijk, als je niet wil moet je gewoon zeggen hoor want ja.. idk haha Maar ik houd gewoon echt zo veel van jou haha dus ja.. okay doei 

Ik wist het! Juud is gewild! 

Ja ik wil haar in mijn collectie! ♥ 
SoldToADemon
Internationale ster



Nou kijk.. als ik zeg maar zelf weer wat cr heb gespaard en een plekje voor mijzelf erbij heb gekocht.. zou je dan maaaaaybe ook mij als bff willen hebben of ben ik daarvoor teveel een hoepel? Kijk, als je niet wil moet je gewoon zeggen hoor want ja.. idk haha Maar ik houd gewoon echt zo veel van jou haha dus ja.. okay doei 

Of course♥

Wacht wat? O_o
Serieus?
Are you mad?

-Vreugde dansje-
-Inwendige vreugdekreet-

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESH

Okay ik ga meteen even wat items verkopen zodat ik een plekje erbij kan kopen HAHAHA

Omkad

Juud je hebt geen idee hoe awesome jij bent en hoe blij ik op dit moment ben 

Yay

Naw haha♥
Anoniem
YouTube-ster



Ja maar ze gaat denk ik nee zeggen haha I am stupido 

Juud is eng namelijk 

Ik ook van jou :c

Ja maar ik ook dus dat trekt elkaar aan, weet je? 
SoldToADemon
Internationale ster



Juud is eng namelijk 

Ik ook van jou :c

Ahwww... kom maar bij mijn uithuilen.

Omw bigkiss
Anoniem
Queen of Queens



Nou kijk.. als ik zeg maar zelf weer wat cr heb gespaard en een plekje voor mijzelf erbij heb gekocht.. zou je dan maaaaaybe ook mij als bff willen hebben of ben ik daarvoor teveel een hoepel? Kijk, als je niet wil moet je gewoon zeggen hoor want ja.. idk haha Maar ik houd gewoon echt zo veel van jou haha dus ja.. okay doei 

Of course♥

Wacht wat? O_o
Serieus?
Are you mad?

-Vreugde dansje-
-Inwendige vreugdekreet-

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESH

Okay ik ga meteen even wat items verkopen zodat ik een plekje erbij kan kopen HAHAHA

Omkad

Juud je hebt geen idee hoe awesome jij bent en hoe blij ik op dit moment ben 

Yay

WAIT!!! Heb je 100 cr nodig voor je eigen plekje of wat?
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste