Laryanue schreef:
1. Dat is sarcasme.
2. Dat klonk eerder als een mening over het beginbericht dan de grapjes, ik raad je aan het de volgende keer zo te formuleren als je het bedoelt.
Equality schreef:
Ik heb het topic weer bekeken.
1. KIM16 vroeg: waarom gaat ze dood? (niet letterlijk zo die vraag, maar ongeveer)
Dan antwoord jij daarom: Omdat ik te geweldig voor haar ben.
Dat noem ik wel een grapje. Lijkt mij niet dat dat serieus word bedoeld.
2. Dit ze ik: Ik weet niet wat hier aan de hand is ofsow, maar als dit een grapje is ofsow, vind ik het niet grappig. Vind het niet echt grappig als je over de dood grapjes maakt ofsow. Misschien begrijp ik het wel helemaal verkeerd, dus alvast sorry als dat zo is. (letterlijk van het topic afgehaald) die tweede ofsow had ik better weg kunnen halen, want het klinkt raar.
Ik schrijf deze tekst na aanleiding van de dingen die werden gezegd op dat topic. Ik snapte niet wat er aan de hand was, want er werden grapjes grmaakt, waarbij ik dacht wtf, als dit serieus is (vind ik dit niet grappig of zo.
Tweedledee schreef:
Daarbij ging je commentaar alleen over spotten met de dood, wat geen relevantie had tot de grapjes.
Tweedledee schreef:
Wait. Moon zei dat er geen grapjes waren, ik zei dat er zeehondengrapjes waren. Moon maakte geen grapjes, ik wel. c;
Wait. Moon zei dat er geen grapjes waren, ik zei dat er zeehondengrapjes waren. Moon maakte geen grapjes, ik wel. c;
Daarbij ging je commentaar alleen over spotten met de dood, wat geen relevantie had tot de grapjes.
Ik heb het topic weer bekeken.
1. KIM16 vroeg: waarom gaat ze dood? (niet letterlijk zo die vraag, maar ongeveer)
Dan antwoord jij daarom: Omdat ik te geweldig voor haar ben.
Dat noem ik wel een grapje. Lijkt mij niet dat dat serieus word bedoeld.
2. Dit ze ik: Ik weet niet wat hier aan de hand is ofsow, maar als dit een grapje is ofsow, vind ik het niet grappig. Vind het niet echt grappig als je over de dood grapjes maakt ofsow. Misschien begrijp ik het wel helemaal verkeerd, dus alvast sorry als dat zo is. (letterlijk van het topic afgehaald) die tweede ofsow had ik better weg kunnen halen, want het klinkt raar.
Ik schrijf deze tekst na aanleiding van de dingen die werden gezegd op dat topic. Ik snapte niet wat er aan de hand was, want er werden grapjes grmaakt, waarbij ik dacht wtf, als dit serieus is (vind ik dit niet grappig of zo.
1. Dat is sarcasme.
2. Dat klonk eerder als een mening over het beginbericht dan de grapjes, ik raad je aan het de volgende keer zo te formuleren als je het bedoelt.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19
