Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Op dit moment denk ik echt
Laryanue
Karaoke-ster



Wait. Moon zei dat er geen grapjes waren, ik zei dat er zeehondengrapjes waren. Moon maakte geen grapjes, ik wel. c;

Daarbij ging je commentaar alleen over spotten met de dood, wat geen relevantie had tot de grapjes.

Ik heb het topic weer bekeken. 
1. KIM16 vroeg: waarom gaat ze dood? (niet letterlijk zo die vraag, maar ongeveer) 
Dan antwoord jij daarom: Omdat ik te geweldig voor haar ben. 
Dat noem ik wel een grapje. Lijkt mij niet dat dat serieus word bedoeld.

2. Dit ze ik: Ik weet niet wat hier aan de hand is ofsow, maar als dit een grapje is ofsow, vind ik het niet grappig. Vind het niet echt grappig als je over de dood grapjes maakt ofsow. Misschien begrijp ik het wel helemaal verkeerd, dus alvast sorry als dat zo is. (letterlijk van het topic afgehaald) die tweede ofsow had ik better weg kunnen halen, want het klinkt raar. 
Ik schrijf deze tekst na aanleiding van de dingen die werden gezegd op dat topic. Ik snapte niet wat er aan de hand was, want er werden grapjes grmaakt, waarbij ik dacht wtf, als dit serieus is (vind ik dit niet grappig of zo.

1. Dat is sarcasme.
2. Dat klonk eerder als een mening over het beginbericht dan de grapjes, ik raad je aan het de volgende keer zo te formuleren als je het bedoelt.
Adelyna
Landelijke ster



Daarbij ging je commentaar alleen over spotten met de dood, wat geen relevantie had tot de grapjes.

Ik heb het topic weer bekeken. 
1. KIM16 vroeg: waarom gaat ze dood? (niet letterlijk zo die vraag, maar ongeveer) 
Dan antwoord jij daarom: Omdat ik te geweldig voor haar ben. 
Dat noem ik wel een grapje. Lijkt mij niet dat dat serieus word bedoeld.

2. Dit ze ik: Ik weet niet wat hier aan de hand is ofsow, maar als dit een grapje is ofsow, vind ik het niet grappig. Vind het niet echt grappig als je over de dood grapjes maakt ofsow. Misschien begrijp ik het wel helemaal verkeerd, dus alvast sorry als dat zo is. (letterlijk van het topic afgehaald) die tweede ofsow had ik better weg kunnen halen, want het klinkt raar. 
Ik schrijf deze tekst na aanleiding van de dingen die werden gezegd op dat topic. Ik snapte niet wat er aan de hand was, want er werden grapjes grmaakt, waarbij ik dacht wtf, als dit serieus is (vind ik dit niet grappig of zo.

1. Dat is sarcasme.
2. Dat klonk eerder als een mening over het beginbericht dan de grapjes, ik raad je aan het de volgende keer zo te formuleren als je het bedoelt.

Sarcasme is in feite ook een grapje.
Zal ik doen.
Laryanue
Karaoke-ster



Ik heb het topic weer bekeken. 
1. KIM16 vroeg: waarom gaat ze dood? (niet letterlijk zo die vraag, maar ongeveer) 
Dan antwoord jij daarom: Omdat ik te geweldig voor haar ben. 
Dat noem ik wel een grapje. Lijkt mij niet dat dat serieus word bedoeld.

2. Dit ze ik: Ik weet niet wat hier aan de hand is ofsow, maar als dit een grapje is ofsow, vind ik het niet grappig. Vind het niet echt grappig als je over de dood grapjes maakt ofsow. Misschien begrijp ik het wel helemaal verkeerd, dus alvast sorry als dat zo is. (letterlijk van het topic afgehaald) die tweede ofsow had ik better weg kunnen halen, want het klinkt raar. 
Ik schrijf deze tekst na aanleiding van de dingen die werden gezegd op dat topic. Ik snapte niet wat er aan de hand was, want er werden grapjes grmaakt, waarbij ik dacht wtf, als dit serieus is (vind ik dit niet grappig of zo.

1. Dat is sarcasme.
2. Dat klonk eerder als een mening over het beginbericht dan de grapjes, ik raad je aan het de volgende keer zo te formuleren als je het bedoelt.

Sarcasme is in feiten ook een grapje.
Zal ik doen.

Sarcasme is een niet-gemeende opmerking.
Adelyna
Landelijke ster



1. Dat is sarcasme.
2. Dat klonk eerder als een mening over het beginbericht dan de grapjes, ik raad je aan het de volgende keer zo te formuleren als je het bedoelt.

Sarcasme is in feiten ook een grapje.
Zal ik doen.

Sarcasme is een niet-gemeende opmerking.

En het word vaak als een grapje gezien. 
SoldToADemon
Internationale ster



Guys, laat het rusten? Het probleem wordt veel groter gemaakt dat het in feite was en het is niet goed voor je nachtrust om je nog zo erg op te winden voor je gaat slapen♥

Ik citeer mezelf door het hoge gehalte aan negeerders hier bigkiss
Laryanue
Karaoke-ster



Sarcasme is in feiten ook een grapje.
Zal ik doen.

Sarcasme is een niet-gemeende opmerking.

En het word vaak als een grapje gezien. 

Welcome to the internet. Als je niet tegen sarcasme kan, verzoek ik je hier weg te gaan, aangezien dit dan geen plaats voor je is.
Cynthia
Straatmuzikant



Guys, laat het rusten? Het probleem wordt veel groter gemaakt dat het in feite was en het is niet goed voor je nachtrust om je nog zo erg op te winden voor je gaat slapen♥

Ik citeer mezelf door het hoge gehalte aan negeerders hier bigkiss

I've tried it too, but yeah, they ignore us, 
Adelyna
Landelijke ster



Guys, laat het rusten? Het probleem wordt veel groter gemaakt dat het in feite was en het is niet goed voor je nachtrust om je nog zo erg op te winden voor je gaat slapen♥

Ik citeer mezelf door het hoge gehalte aan negeerders hier bigkiss

Sorry judith!
Adelyna
Landelijke ster



Sarcasme is een niet-gemeende opmerking.

En het word vaak als een grapje gezien. 

Welcome to the internet. Als je niet tegen sarcasme kan, verzoek ik je hier weg te gaan, aangezien dit dan geen plaats voor je is.

Ik heb nooit gezegd dat ik niet tegen sarcasme kan. 

Als je me weg wilt hebben kan je het ook gewoon zeggen hoor!
Laryanue
Karaoke-ster



En het word vaak als een grapje gezien. 

Welcome to the internet. Als je niet tegen sarcasme kan, verzoek ik je hier weg te gaan, aangezien dit dan geen plaats voor je is.

Ik heb nooit gezegd dat ik niet tegen sarcasme kan. 

Als je me weg wilt hebben kan je het ook gewoon zeggen hoor!

Als je al flipt om een sarcastische opmerking over dat ik te geweldig ben voor Moon, dan zou ik zeggen dat je niet tegen sarcasme kan.
Adelyna
Landelijke ster



Welcome to the internet. Als je niet tegen sarcasme kan, verzoek ik je hier weg te gaan, aangezien dit dan geen plaats voor je is.

Ik heb nooit gezegd dat ik niet tegen sarcasme kan. 

Als je me weg wilt hebben kan je het ook gewoon zeggen hoor!

Als je al flipt om een sarcastische opmerking over dat ik te geweldig ben voor Moon, dan zou ik zeggen dat je niet tegen sarcasme kan.

Your opinion. 
SoldToADemon
Internationale ster



Ik ga slapen, be nice xd
Adelyna
Landelijke ster



Ik ga slapen, be nice xd

Slaaplekker!
Laryanue
Karaoke-ster



Ik heb nooit gezegd dat ik niet tegen sarcasme kan. 

Als je me weg wilt hebben kan je het ook gewoon zeggen hoor!

Als je al flipt om een sarcastische opmerking over dat ik te geweldig ben voor Moon, dan zou ik zeggen dat je niet tegen sarcasme kan.

Your opinion. 

Yup, maar wel een duidelijk voorbeeld van mensen die slecht tegen sarcasme kunnen. c;
Cynthia
Straatmuzikant



Ik ga slapen, be nice xd

Sleepwell,Judith.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste