Ryuzaki schreef:
Dat streepje verneukt echt alle smileys (* ಠ_ಠ)
SoldToADemon schreef:
8-)
Ryuzaki schreef:
Skills haha x)
SoldToADemon schreef:
En al de tweede keer dat ik de eerste op een pagina ben, ik maak er een gewoonte van volgens mij...
En al de tweede keer dat ik de eerste op een pagina ben, ik maak er een gewoonte van volgens mij...
Skills haha x)
8-)
Dat streepje verneukt echt alle smileys (* ಠ_ಠ)


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20



