Ryuzaki schreef:
.. weetje dat zou best n interessante manier zijn om aan je einde te komen.
SoldToADemon schreef:
Ik ben niet cool, ik zweet dood
Ryuzaki schreef:
But.. but.. dan zijn we samen cool :c
SoldToADemon schreef:
Maar dan moet ik kopiëren en plakken en moeite omg
Maar dan moet ik kopiëren en plakken en moeite omg
But.. but.. dan zijn we samen cool :c
Ik ben niet cool, ik zweet dood

.. weetje dat zou best n interessante manier zijn om aan je einde te komen.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20





