Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
20 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Bij pag. 5 zeg ik m'n vp crushes
Anoniem
Straatmuzikant



Maar dan moet ik kopiëren en plakken en moeite omg

But.. but.. dan zijn we samen cool :c

Ik ben niet cool, ik zweet dood sad

.. weetje dat zou best n interessante manier zijn om aan je einde te komen.
SoldToADemon
Internationale ster



love u to bigkiss

#Smtincest

nah you cute people 

Juud, nu weer haha

bigkiss
Cinta
Landelijke ster



Het is je vergeven

Bedankt, nu is mijn hele dag goed

wow lekker droog

weet ik weet ik
Sophrosyne
Straatmuzikant



Kay there we go, heuheuheu. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

- weronika (SORRIE KIMB, KZAL NIX DOEN!!!)
- metali (had smexy dreams bout u like omfg u already know)
- XAnna ( kinda like u omg dont blame me)
- Angel (dont blame me ;s) 
- Laryanue (mweehh, y u so sweet)
- and ofc Jaimy <3

;sss

Oh haha, xd xx

Eigenlijk is het best wel leuk. ^-^ Hehe xx <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Hope u dont take it the wrong way :$
SoldToADemon
Internationale ster



But.. but.. dan zijn we samen cool :c

Ik ben niet cool, ik zweet dood sad

.. weetje dat zou best n interessante manier zijn om aan je einde te komen.

Gebeurt wel I guess, al is dat gewoon uitdroging aangezien je doodzweet als je lichaam niet meer genoeg water bevat :3
Anoniem
Wereldberoemd



ZIJN HET JONGENS OF MEISJES?? (You never know, oeehh)eyebrows

More girls haha, ik had zelfs over een een hele sexy droom ja omg

omggg
Account verwijderd




Oh haha, xd xx

Eigenlijk is het best wel leuk. ^-^ Hehe xx <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Hope u dont take it the wrong way <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

How do u mean the wrong way? 
Sophrosyne
Straatmuzikant



But.. but.. dan zijn we samen cool :c

Ik ben niet cool, ik zweet dood sad

.. weetje dat zou best n interessante manier zijn om aan je einde te komen.

AHAHAHHAHAHA ik ging dood hier AHAHAHAHAHa
SoldToADemon
Internationale ster



Ik ben niet cool, ik zweet dood sad

.. weetje dat zou best n interessante manier zijn om aan je einde te komen.

AHAHAHHAHAHA ik ging dood hier AHAHAHAHAHa

Door zweet?
Sophrosyne
Straatmuzikant



ZIJN HET JONGENS OF MEISJES?? (You never know, oeehh)eyebrows

More girls haha, ik had zelfs over een een hele sexy droom ja omg

omggg

Mel sws ~
Sophrosyne
Straatmuzikant



.. weetje dat zou best n interessante manier zijn om aan je einde te komen.

AHAHAHHAHAHA ik ging dood hier AHAHAHAHAHa

Door zweet?

Nee helaas niet, door t lachen ;sssss
SoldToADemon
Internationale ster



AHAHAHHAHAHA ik ging dood hier AHAHAHAHAHa

Door zweet?

Nee helaas niet, door t lachen ;sssss

Omg sad
Sophrosyne
Straatmuzikant



Eigenlijk is het best wel leuk. ^-^ Hehe xx <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

Hope u dont take it the wrong way <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

How do u mean the wrong way? 

dat t awkward word fzo
Anoniem
Straatmuzikant



Ik ben niet cool, ik zweet dood sad

.. weetje dat zou best n interessante manier zijn om aan je einde te komen.

Gebeurt wel I guess, al is dat gewoon uitdroging aangezien je doodzweet als je lichaam niet meer genoeg water bevat :3

Uhu i got that, maar t is in NL toch redelijk bijzonder c:
Account verwijderd




Hope u dont take it the wrong way <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

How do u mean the wrong way? 

dat t awkward word fzo

Haha nee hoor het is goed. ^-^
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste