SoldToADemon schreef:
Ga midden op de veluwe liggen (of zo) en het moet lukken!
Ryuzaki schreef:
Uhu i got that, maar t is in NL toch redelijk bijzonder c:
SoldToADemon schreef:
Gebeurt wel I guess, al is dat gewoon uitdroging aangezien je doodzweet als je lichaam niet meer genoeg water bevat :3
Ryuzaki schreef:
.. weetje dat zou best n interessante manier zijn om aan je einde te komen.
.. weetje dat zou best n interessante manier zijn om aan je einde te komen.
Gebeurt wel I guess, al is dat gewoon uitdroging aangezien je doodzweet als je lichaam niet meer genoeg water bevat :3
Uhu i got that, maar t is in NL toch redelijk bijzonder c:
Ga midden op de veluwe liggen (of zo) en het moet lukken!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18