Philophobia schreef:
maar je gaat het beter een keer geloven of ik stamp het wel in die botte hersenen van je.. = een bedreiging, dit mag je zelfs melden bij de politie.
SoldToADemon schreef:
Btw, en ik citeer even, ze zei "Dat jij nog het lef hebt om te reageren, je zou je diep moeten schamen en ik weet dat je misschien niet het geweten hebt dat je zou moeten hebben omdat je je niet realiseert dat je anderen kapot kan maken met woorden, maar je gaat het beter een keer geloven of ik stamp het wel in die botte hersenen van je..
Plak ook even een context erbij, aangezien Elke nu als de 'slechterik' overkomt die onmenselijk gedrag vertoont tegen de mede-vp'ers, enkel omdat ze haar mening niet al te subtiel weet te verwoorden xd
SoldToADemon schreef:
Zie, ik wist wel dat dit over Elke ging.
Philophobia schreef:
nee dit is totaal het geval niet, zij zegt dat je een kind van 10 niet mag afbekken maar vervolgens gaat zij tegen iemand zeggen dat zij het in haar botte hersenen gaat slaan dat zij het geweten niet heeft, en vervolgens ook nog zegt dat je de haat verdient, en constant door blijft gaan met beledigen en naar beneden halen.
nee dit is totaal het geval niet, zij zegt dat je een kind van 10 niet mag afbekken maar vervolgens gaat zij tegen iemand zeggen dat zij het in haar botte hersenen gaat slaan dat zij het geweten niet heeft, en vervolgens ook nog zegt dat je de haat verdient, en constant door blijft gaan met beledigen en naar beneden halen.
Zie, ik wist wel dat dit over Elke ging.
Btw, en ik citeer even, ze zei "Dat jij nog het lef hebt om te reageren, je zou je diep moeten schamen en ik weet dat je misschien niet het geweten hebt dat je zou moeten hebben omdat je je niet realiseert dat je anderen kapot kan maken met woorden, maar je gaat het beter een keer geloven of ik stamp het wel in die botte hersenen van je..
Plak ook even een context erbij, aangezien Elke nu als de 'slechterik' overkomt die onmenselijk gedrag vertoont tegen de mede-vp'ers, enkel omdat ze haar mening niet al te subtiel weet te verwoorden xd
maar je gaat het beter een keer geloven of ik stamp het wel in die botte hersenen van je.. = een bedreiging, dit mag je zelfs melden bij de politie.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17
