SoldToADemon schreef: Weet je dat ik er laatst achter kwam dat ik tijdens de modverkiezingen mijn ID kaart kwijt was? Die vond ik pas drie weken geleden terug in mijn ski-jas die ik voor het laatst aan had in februari xd
SoldToADemon schreef: Weet je dat ik er laatst achter kwam dat ik tijdens de modverkiezingen mijn ID kaart kwijt was? Die vond ik pas drie weken geleden terug in mijn ski-jas die ik voor het laatst aan had in februari xd
Envy schreef: Meh D': Jammer, je bent awesome :c Maybe een andere keer? c: (Hoewel de kans groot is dat we niet voor morgen of overmorgen kunnen beginnen hoor)
Ik doe op het moment al twee Orpg's, dus ik denk niet dat het gaat werken als ik er ook nog een Rpg bij doe :3
Haha, oh zo. In dat geval probeer ik het ooit/later weer, HAHA.
SoldToADemon schreef: Weet je dat ik er laatst achter kwam dat ik tijdens de modverkiezingen mijn ID kaart kwijt was? Die vond ik pas drie weken geleden terug in mijn ski-jas die ik voor het laatst aan had in februari xd
Haha slim
Not really, de stress die ik had toen ik erachter kwam (na 2 maanden kuch) dat hij niet in mijn portemonnee zat was best wel heel erg groot xd
Account verwijderd
schreef: moderators wat moesten jullie sturen om de moderatorfuncie s te krijgen