Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Omg hallo andere mods kom eens het...
Anoniem
Wereldberoemd



Ja maar huh, het is toch al gefikst??? Toch??
Anoniem
YouTube-ster



Not today : s

Meh D': Jammer, je bent awesome :c Maybe een andere keer? c: (Hoewel de kans groot is dat we niet voor morgen of overmorgen kunnen beginnen hoor)

Ik doe op het moment al twee Orpg's, dus ik denk niet dat het gaat werken als ik er ook nog een Rpg bij doe :3

Haha, oh zo. In dat geval probeer ik het ooit/later weer, HAHA. :p 
SoldToADemon
Internationale ster



Weet je dat ik er laatst achter kwam dat ik tijdens de modverkiezingen mijn ID kaart kwijt was? Die vond ik pas drie weken geleden terug in mijn ski-jas die ik voor het laatst aan had in februari xd
Anoniem
YouTube-ster



Weet je dat ik er laatst achter kwam dat ik tijdens de modverkiezingen mijn ID kaart kwijt was? Die vond ik pas drie weken geleden terug in mijn ski-jas die ik voor het laatst aan had in februari xd

Haha slim
SoldToADemon
Internationale ster



Meh D': Jammer, je bent awesome :c Maybe een andere keer? c: (Hoewel de kans groot is dat we niet voor morgen of overmorgen kunnen beginnen hoor)

Ik doe op het moment al twee Orpg's, dus ik denk niet dat het gaat werken als ik er ook nog een Rpg bij doe :3

Haha, oh zo. In dat geval probeer ik het ooit/later weer, HAHA. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> 

:3
SoldToADemon
Internationale ster



Weet je dat ik er laatst achter kwam dat ik tijdens de modverkiezingen mijn ID kaart kwijt was? Die vond ik pas drie weken geleden terug in mijn ski-jas die ik voor het laatst aan had in februari xd

Haha slim

Not really, de stress die ik had toen ik erachter kwam (na 2 maanden kuch) dat hij niet in mijn portemonnee zat was best wel heel erg groot xd
Account verwijderd




moderators wat moesten jullie sturen om de moderatorfuncie s te krijgen
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: