Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
All of you in favour of making
Anoniem
Wereldberoemd



Omdat ik dat kan
en ik van je houd

dat laatste merk ik anders niet zo hoor!!

haat liefde verhouding, as always xox 

ja ja dat zal wel weer
Anoniem
Wereldberoemd



*raises two hands and a foot*

Account verwijderd




*Raises Hand*
Laryanue
Karaoke-ster



*raises two hands and a foot*

what about the other foot

Ik moet toch ergens mee typen.
SoldToADemon
Internationale ster



*raises two hands and a foot*

Because it's the foot that vp deserves, but not the one it needs right now. So you won't raise it, because you can take care of it. Because you're not a hero. You're an amazing designer. A weird girl. A Marije.
Anoniem
Wereldberoemd



*raises two hands and a foot*

what about the other foot

Ik moet toch ergens mee typen.

kan ook met je neus n__n
Laryanue
Karaoke-ster



what about the other foot

Ik moet toch ergens mee typen.

kan ook met je neus n__n

Ja, zeg. Ik ben geen olympisch gymnast.
SoldToADemon
Internationale ster



dat laatste merk ik anders niet zo hoor!!

haat liefde verhouding, as always xox 

ja ja dat zal wel weer

Jep. It does. 
Anoniem
Wereldberoemd



Ik moet toch ergens mee typen.

kan ook met je neus n__n

Ja, zeg. Ik ben geen olympisch gymnast.

training ;-;
Laryanue
Karaoke-ster



kan ook met je neus n__n

Ja, zeg. Ik ben geen olympisch gymnast.

training ;-;

Waar zie je me voor aan.
Anoniem
Wereldberoemd



Ja, zeg. Ik ben geen olympisch gymnast.

training ;-;

Waar zie je me voor aan.

Je kan ook gewoon normaal tegen me doen of niet reageren, jezus zeg.
Laryanue
Karaoke-ster



training ;-;

Waar zie je me voor aan.

Je kan ook gewoon normaal tegen me doen of niet reageren, jezus zeg.

Wait, I didn't mean it that way? ;o
Anoniem
Wereldberoemd



Waar zie je me voor aan.

Je kan ook gewoon normaal tegen me doen of niet reageren, jezus zeg.

Wait, I didn't mean it that way? ;o

Het komt heel erg over alsof je boos op me bent
Laryanue
Karaoke-ster



Je kan ook gewoon normaal tegen me doen of niet reageren, jezus zeg.

Wait, I didn't mean it that way? ;o

Het komt heel erg over alsof je boos op me bent

I'm sorry, maar ik bedoel het echt niet zo. :c
Laryanue
Karaoke-ster



Je kan ook gewoon normaal tegen me doen of niet reageren, jezus zeg.

Wait, I didn't mean it that way? ;o

Het komt heel erg over alsof je boos op me bent

I'm sorry, maar ik bedoel het echt niet zo. :c
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: