Riraito schreef:
ja ja dat zal wel weer
SoldToADemon schreef:
haat liefde verhouding, as always xox
Riraito schreef:
dat laatste merk ik anders niet zo hoor!!
SoldToADemon schreef:
Omdat ik dat kan
en ik van je houd
Omdat ik dat kan
en ik van je houd
dat laatste merk ik anders niet zo hoor!!
haat liefde verhouding, as always xox
ja ja dat zal wel weer


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20