Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Wauw
Gray
Wereldberoemd



Wat ik nu ga zeggen moet je niet verkeerd opvatten
probeer niet naast je schoenen te gaan lopen ;3

Ik wil niet zeggen dat je dat gaat doen maar het is mogelijk 
dat als spelers een functie krijgen dat ze het anders gaan gebruiken dan dat het moet.

Ik bedoel het niet verkeerd hè?

Ik snap goed wat je bedoeld :)
Anoniem
YouTube-ster



Wat ik nu ga zeggen moet je niet verkeerd opvatten
probeer niet naast je schoenen te gaan lopen ;3

Ik wil niet zeggen dat je dat gaat doen maar het is mogelijk 
dat als spelers een functie krijgen dat ze het anders gaan gebruiken dan dat het moet.

Ik bedoel het niet verkeerd hè?

Ik snap goed wat je bedoeld <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Fijn ;3
SoldToADemon
Internationale ster



Wauw schrijf je niet met ou btw <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'>

Hunn, ze zei net dat ze aan haar Nederlands ging werken, dus er continu op doorgaan heeft ook geen zin :3

Maar ze zei zelf dat tips welkom waren daarom zei ik eventjes wat de reden was dat ik die opmerking plaatste. Ik ga er verder niet op door.

Still, de boodschap is duidelijk haha
Gray
Wereldberoemd



Wat ik nu ga zeggen moet je niet verkeerd opvatten
probeer niet naast je schoenen te gaan lopen ;3

Ik wil niet zeggen dat je dat gaat doen maar het is mogelijk 
dat als spelers een functie krijgen dat ze het anders gaan gebruiken dan dat het moet.

Ik bedoel het niet verkeerd hè?

Ik snap goed wat je bedoeld <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Fijn ;3

Ik ga mijn functie never nooit gebruiken om mee op te scheppen. Ik wil gewoon graag mijn competities op de CT pagina kunnen zetten en mensen blij maken met de pd en/of cr.
Anoniem
YouTube-ster



Nu komt t over alsof je daarom in t CT wilde.. Vind ik dan.

Nee, daarom wil ik echt niet in het CT. Ik mijn sollicitatie staan waarom ik in het CT wilde :3

Ik zeg alleen dat t voor mij zo overkomt.
Ja, tuurlijk staat er in je sollicitatie niet: "ik wil dat mensen aardiger tegen me gaan doen"
Gray
Wereldberoemd



Nu komt t over alsof je daarom in t CT wilde.. Vind ik dan.

Nee, daarom wil ik echt niet in het CT. Ik mijn sollicitatie staan waarom ik in het CT wilde :3

Ik zeg alleen dat t voor mij zo overkomt.
Ja, tuurlijk staat er in je sollicitatie niet: "ik wil dat mensen aardiger tegen me gaan doen"

Oké, het kan zo overkomen, maar zo bedoel ik het niet.
Anoniem
Straatmuzikant



.....ego much?
Anoniem
Wereldberoemd



Je hebt je badge nog niet eens, dus ik snap niet hoe je dat nu al kan bepalen? xd

Anoniem
Wereldberoemd



Toen ik SMT'er werd was er een heel drama over dat er weer 'populaire' mensen gekozen waren. De helft van de gekozen mensen kende ik toen geeneens ;-;
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: